دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

جزوه آموزش سئو وردپرس به زبان ساده – نواندیشان

در این صورت احتمال این وجود دارد که افت ناگهانی زیر سر پاندای گوگل باشد. در صورت استفاده از وردپرس نیز افزونه های متنوعی برای پیاده سازی Lazy Loading وجود دارد. برخی به اشتباه تصور میکنند این الگوریتم به مسائل فنی وبسایت نیز توجه میکند. 3- الگوریتم پاندا توجهی به مسائل فنی وبسایت ندارد! با اینکه موارد فنی از اهمیت بسیار زیادی در سئو برخوردار هستند، اما پاندا هیچ توجهی به موارد فنی سایت شما، از جمله سرعت سایت ندارد. برای مثال زمانیکه کسب و کارتان را در گوگل مپ ثبت می کنید باید حتما آدرس ، شماره تلفن و دامنه یکسانی برای آن ثبت کنید و هرکجای این دنیای اینترنتی نیز که قصد صحبت از کسب و کارتان را دارید با همین ویژگی ها و یک اسم ثابت فعالیت کنید زیرا این الگوریتم گوگل به یکپارچگی آدرس یا به اصطلاح فنی NAP بسیار حساس است و شما نمی توانید که دو آدرس متفاوت را برای یک کسب و کار خود در یک مکان در نقشه گوگل ثبت کنید.چراکه بسیاری از کسب وکارها هستند که دو فعالیت متفاوت را تحت عنوان یک برند با دو آدرس متفاوت ثبت می کنند درصورتی که گوگل آنها را یکی می داند پس اینگونه وبسایت ها با کاهش رتبه بندی همراه خواهند بود.

کتاب سئو به زبان ساده

مشاهده کنید پس نتایج دقیق تر شده است. پس حتما از این ابزار برای آنالیز و بررسی دقیق سایت خود استفاده کنید. همان طور که می دانید در این گروه مطلب به بررسی تک تک الگوریتم های گوگل و میزان تاثیر گذاری آنها در بخش های مختلف سئو می پردازیم . UX اگرچه یک معیار کیفی است ، اما با فاکتورهای کمی مثل bounce rate ، امتیاز سرعت سایت ، تست های core web vitlas و تعداد بازدید از صفحه و نرخ کلیک ارتباط مستقیمی دارد و گوگل با بررسی چنین فاکتورهایی ، میزان تجربه کاربری سایت را تخمین می زند و هرچه سایتی امتیاز بیشتری نسبت به رقبا کسب کند در رتبه بالاتر قرار می گیرد. خوشحال میشویم آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. توجه کنید که موارد بیان شده هر کدام به تنهایی هم تاثیر مطلوبی بر سایت دارد اما چه بهتر مجموعه نکات اشاره شده را پیاده سازی کنید. به محض تغییر ساختار سایت و طراحی نسخه ریسپانسیو، صفحات دوباره ایندکس شده و امتیاز Mobile Friendly را خواهید گرفت.

دوره سئو سایت

آیا الگوریتم های گوگل را میشناسید؟ در یک دهه گذشته، تعداد بیشمار بروزرسانی الگوریتم های گوگل مشاوره سئو رخ داده است. محل فیزیکی حال حاضر مهم است نه گذشته ی یک کسب و کار : برای مثال یک کلینیک دندانپزشکی که قبلا در محدوده ی انقلاب در تهران واقع شده و از برچسب هایی همچون دندانپزشکی انقلاب استفاده کرده است،پس از مدتی تغییر مکان داده و در خیابان ولیعصر در تهران مستقر می شود باید بگویم که موش کور گوگل بسیار حساس بوده و توقع دارد که همه چیز مطابق با جایگاه فعلی و آدرس کنونی کسب و کار باشد تا بتواند سئوی محلی را به بهترین شکل پیاده سازی کند و علاوه بر اینکه این ویژگی برای خود کسب و کار نیز مفید خواهد بود به موش کور اجازه می دهد تا نتایج محلی بهتری را نیز به جستجوگران نشان دهد. بارگذاری صفحه ای که دارای انبوهی از تصاویر با حجم فراوان است برای اغلب کاربران کاری دشوار و حوصله سر بر می باشد.

در ابتدا هدف از ایجاد الگوریتم های گوگل شناسایی و مشخص کردن وب سایت های مرجع و دایرکتوری می باشد تا بتواند یک لیست کامل از این موارد را جمع آوری نماید. بهبود رتبه بندی وبسایت ها در جستجو های محلی : همان طور که گفته شد یکی از ویژگی های موش کور گوگل سئوی محلی برای کسب و کارهای متفاوت می باشد.با یک مثال به توضیح آن می پردازیم.فرض کنید که یک شرکت در حوزه ی تولید سنگ و گچ در اطراف شهر تهران قرار دارد و این شرکت دارای یک وبسایت است که کلمات کلیدی و برچسب های آن با عنوان سنگ و گچ تهران می باشد و از آنجایی که محل فیزیکی این شرکت در تهران قرار ندارد و اطراف شهر است گوگل رتبه بندی خیلی بالایی به این کلمه ی کلیدی نخواهد داد و می توان این طور گفت که این شرکت برای این کلمه کلیدی رتبه بندی سختی را خواهد داشت.اما با بروزرسانی الگوریتم موش کور این مدل کسب و کارها جایگاه بهتری در سئوی محلی پیدا کردند به طوری که با ثبت آدرس خود در Google My Business علاوه بر اینکه با جستجوی کاربران سریع تر پیدا می شوند ، افزایش رتبه چندپله ای را نیز نسبت به سایت های دیگر بدست خواهند آورد.درواقع می توان این طور گفت که با موش کور گوگل کسب وکار های نوپا و کسب و کارهایی که حومه ی یک شهر قرار دارند در نتایج محلی سئوی بهتری خواهند داشت و این فرصت را می یابند تا با دیگر رقبا رقابت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *