۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

12 عامل مهم رتبه بندی جستجوگرها

200+ عامل رتبه بندی سئو وجود دارد که به موتورهای جستجو کمک می کند تا تعیین کنند کدام سایتها باید در نتایج جستجو و نحوه رتبه بندی آنها نشان دهند. اگر می خواهید سایت شما برترین نقاط را در SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) داشته باشد ، باید حضور آنلاین خود را برای تهیه این عوامل بهینه کنید.

خبر خوب این است که همه عوامل رتبه بندی 200+ برابر نیستند. برخی از عوامل رتبه بندی نسبت به سایرین از اهمیت بیشتری برخوردار است. همانطور که استراتژی سئو خود را برنامه ریزی می کنید ، به این 12 عامل که بیشترین تأثیر را در رتبه بندی ها دارند ، توجه ویژه داشته باشید.

قبل از اینکه به عوامل برتر رتبه بندی سئو شیرجه بزنیم ، لازم به ذکر است که این عوامل می توانند و تغییر خواهند کرد.

موتور جستجو و الگوریتم های رتبه بندی گوگل دائما در حال تغییر هستند. برخی از عوامل کمابیش مهم می شوند و برخی عوامل معرفی یا حذف می شوند. مهم است که در آخرین عوامل رتبه بندی به روز بمانید و مرتباً از یک ابزار حسابرسی سئو برای اسکن سایت خود استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که به روزترین شیوه های سئو را دنبال می کنید .

موتور جستجو و الگوریتم های رتبه بندی گوگل دائما در حال تغییر هستند. آیا مطمئن هستید که سایت شما به روزترین شیوه سئو را دنبال می کند؟ برای توییت کلیک کنید

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • ناصر رسولی
    • پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۸

    SEO محلی: چگونه می توان سایت خود را برای جستجوی محلی بهینه کرد

    اگر یک تجارت کوچک یا چند مکان را انجام می دهید و می خواهید مشتریان اطراف از طریق جستجو مارک تجاری شما را پیدا کنند ، به یک استراتژی SEO محلی نیاز دارید. با بهینه سازی مشاغل خود برای جستجوی محلی ، می توانید با مشتریانی بسیار با انگیزه و در جستجوی محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید دقیقاً در زمان مناسب ارتباط برقرار کنید.

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • ناصر رسولی
    • پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۸

    Google News SEO: نحوه تأیید به عنوان منبع خبری Google

    Google News SEO می تواند یک تغییر دهنده بازی برای سایت های خبری باشد زیرا ، اگرچه وب سایت شما ممکن است محتوای عالی ایجاد کند ، اگر مقالات شما در Google News ظاهر نشوند ، مخاطبان شما محدود است. جمع آورنده اخبار Google اخبار مربوط به بیش از 50،000 منبع در سراسر جهان را سازماندهی می کند ، و ورود به Google News مزایای بسیاری دارد ، از جمله پتانسیل ایجاد ترافیک وب سایت.

    هرچند برای ورود به اخبار Google News ، سازندگان محتوا باید وب سایت و مقالات خود را از طریق Google News SEO بهینه کنند ، یک رشته طاقچه که به ناشران کمک می کند تا منابع خبری تأیید شده شوند. با این حال ، به خاطر داشته باشید که اگر واقعاً منبع خبری نباشد ، هیچ وب سایتی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به عنوان منبع خبری تأیید نمی شود.

    ما اصول اولیه چگونگی ورود به Google News را مرور خواهیم کرد و اگر فقط می خواهید اخبار Google را پوشش دهید ، ما چند نکته را نیز برای شما به دست آورده ایم.

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • ناصر رسولی
    • پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۸

    بازاریابی در مقابل بازاریابی: تفاوت چیست؟

    هنگام طراحی استراتژی های بازاریابی برای بازگرداندن مشتریان موجود و علاقه مند به تجارت خود ، ممکن است خود را در مقایسه با بازاریابی در مقابل بازاریابی پیدا کنید. هر دو روش مؤثر برای جذب مجدد چشم اندازهای گرم هستند که قبلاً به برند شما علاقه نشان داده اند. و گرچه در این دو استراتژی همپوشانی وجود دارد ، همچنین در تاکتیک های خاص مورد استفاده برای هدایت مشتریان به قیف فروش شما تفاوت های اساسی وجود دارد.

    بیایید retargeting در مقابل بازاریابی را با هم مقایسه کنیم و به تعاریف هر دو نگاه کنیم تا ببینیم چه چیزی برای برند شما مناسب است.

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • ناصر رسولی
    • پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۸

    نحوه تهیه یک استراتژی محتوا: ورق تقلب 6 مرحله ای

    در مورد استراتژی محتوای آنها از کسی بپرسید و ممکن است شنیده باشید ، "ما هفته ای سه بار مشغول وبلاگ نویسی هستیم." آنها ممکن است ذکر کنند که هدف آنها رسیدگی به افراد تعریف شده است. یا اینکه موضوعات خاصی را پوشش می دهند.

    اما آیا این استراتژی ها هستند ؟ و اگر اینطور نباشد - یک استراتژی محتوا چیست؟

    اگر در دنیای بازاریابی محتوا کار می کنید ، به یک چارچوبی نیاز دارید که به شما در ایجاد استراتژی محتوا محتوا کمک می کند. ما چند نمونه از صنایع مختلف را حفر خواهیم کرد و یک برگه تقلب دستی را به شما می دهیم. بنابراین هنگامی که مدیر یا مشتری بازاریابی شما در مورد استراتژی محتوا سؤال می کند ، حتی نمی توانید از آن استفاده کنید!

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • ناصر رسولی
    • پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۸

    بازاریابی در دسترس: چگونه مزیت SEO یک ماشین رشد ترافیک 100 برابر ساخته است

    بازاریابی در دسترس: چگونه مزیت SEO یک ماشین رشد ترافیک 100 برابر ساخته است

     
    8 دقیقه بخوانید

    بازاریابی خارج از کشور چیزی بیش از جذاب کردن تأثیرگذار نیست ، و فراتر از ایجاد پیوندها است . در حالی که بازاریابی در دسترس شما ممکن است به هر یک از این روشها توجه کند ، قدرت واقعی آن در ساخت نام تجاری شما نهفته است.

    هنگامی که با افراد همفکر و شرکت ها روابط برقرار می کنید ، هر دو می توانند از آن سود ببرند. هیچ کس این را بهتر از SEO Advantage نمی داند ، شرکتی که صاحب وب سایت خدمات حقوقی Enjuris.com است . روابطی که شرکت جستجوگرها برای وب سایت از طریق بازاریابی دسترسی ایجاد کرده است ، به رشد آن از 883 بازدید از صفحه در هر ماه کمک کرده است تا بعد از سه سال به 101.985 برسد. اکنون جایگاه خود را در یک بازار سخت جمع کرده است و به هزاران نفری که به دنبال کمک های قانونی هستند متصل می شود.

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • ناصر رسولی
    • پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۸

    راهنمای شروع بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

    این راهنما برای چه کسی است؟

    این راهنما برای شما در صورت داشتن محتوای آنلاین ، کسب درآمد از محتوای آنلاین ، مدیریت محتوای آنلاین یا تبلیغ چنین محتوا از طریق جستجوی Google است. اگر شما صاحب یک تجارت در حال رشد ، ده ها مدیر وب ، کارشناسان SEO در یک آژانس وب یا علاقه مندان به مکانیک جستجو هستید ، این راهنما برای شماست. اگر می خواهید بر مبنای بهترین شیوه های ما یک مرور کلی از اصول سئو داشته باشید ، به جای مناسب خود رسیده اید. این راهنما رازهایی را به شما نمی دهد که سایت شما را به طور خودکار در Google قرار دهد (متأسفیم!) ، اما امیدواریم که پیروی از بهترین روش های ذکر شده در زیر باعث خزیدن ، نمایه سازی و درک مطالب شما برای موتورهای جستجو شود.

    بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اغلب مربوط به ایجاد تغییرات جزئی در قسمت های مختلف وب سایت شما است. با نگاهی به این تغییرات ، ممکن است به عنوان پیشرفت های افزایشی به نظر برسد ، اما وقتی با سایر بهینه سازی ها ترکیب شوند ، می توانند تأثیر بسزایی در تجربه کاربر و عملکرد سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک داشته باشند. از آنجا که مباحث موجود در این راهنما مؤلفه های اساسی صفحات وب هستند ، ممکن است قبلاً با بسیاری از آنها آشنا باشید ، اما ممکن است بیشترین بهره را از آنها نبرید.

    شما باید وب سایتی ایجاد کنید که کاربران شما بتوانند از آن بهره مند شوند و همه بهینه سازی ها باید در جهت ارائه تجربه بهتر به کاربران باشد. یکی از این کاربران موتور جستجو است که به سایر کاربران کمک می کند تا محتوای شما را کشف کنند. بهینه سازی موتور جستجو در مورد کمک به موتورهای جستجو برای درک و ارائه مطالب است. سایت شما ممکن است از سایت نمونه ما کوچکتر یا بزرگتر باشد و ممکن است محتوای بسیار متفاوتی را ارائه دهد ، اما موضوعات بهینه سازی مورد بحث در زیر برای سایت هایی با اندازه ها و انواع مختلف اعمال می شود. امیدواریم راهنمای ما ایده های جدیدی در مورد چگونگی بهبود وب سایت شما ارائه دهد ، و ما خوشحال می شویم که سؤالات ، بازخورد ها و داستان های موفقیت شما را در انجمن راهنمایی Google Webmaster 1 مشاهده کنیم .

    امیدواریم از مطالب لذت ببرید. ما همچنین مشتاقانه منتظر نظرات شما از طریق انجمن های پشتیبانی Google ما هستیم. ما سعی خواهیم کرد بازخورد شما را ادغام کنیم.

    می توانید کتابچه راهنمای کاربر را بدون تردید ذخیره کنید ، آن را با مسئولیت چاپ و دوباره به اشتراک بگذارید. بیایید با هم کیفیت وب را بهبود بخشیم.

    خوانش خوب!

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • ناصر رسولی
    • پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۸

    17 راه برای بهبود رتبه بندی سئو در سال 2019

    می خواهید به طور دقیق نحوه بهبود رتبه سایت خود را بیاموزید.

    در حقیقت ، این 17 تکنیک به رشد ترافیک آلی سایت من در 30 ماه 21.30 درصد کمک کردند:

    Three months' Organic Traffic growth

    بهترین قسمت؟

    همه چیز در اینجا در حال کار بزرگ است.

    • 1. با "طعمه قطعه قطعه" ترافیک ارگانیک بیشتری کسب کنید
    • 2. با این مرحله ساده ، زمان زندگی را بهتر کنید
    • 3. پیدا کردن کلید واژه های کم رقابت با "پست های شبح"
    • 4. برای تقویت CTR ارگانیک خود از سایتهای راه حل استفاده کنید
    • 5- پیوندهای بیشتری می خواهید؟ منبع باشید
    • 6. کلمات کلیدی هدف با هدف تجاری بزرگ
    • 7. با ویدیوهای YouTube املاک و مستغلات SERP بیشتری کسب کنید
    • 8. رتبه بندی برای کلمات "موضوع + آمار"
    • 9. بهینه سازی محتوای قدیمی برای کاربر
    • 10. مشارکت در محتوا
    • 11. محتوا را در قالب های مختلف مجدداً تکرار کنید
    • 12. دو برابر کردن در ساختمان لینک شکسته
    • 13. فرصتهای بک لینک را با "تقاطع پیوند" پیدا کنید
    • 14. کلمات کلیدی جدید با نام تجاری هدف
    • 15. از ویژوالهای مفهومی استفاده کنید
    • 16. از اصطلاحات صنعتی برای ایده های کلید واژه استفاده کنید
    • 17- از جلسات محتوا بک لینک بگیرید
    • جایزه شماره 1: کلمات کلیدی سوال را با سوال DB پیدا کنید
    • جایزه شماره 2: برای شرایط نام تجاری رتبه بندی کنید
  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • ناصر رسولی
    • يكشنبه ۱۷ شهریور ۹۸

    ما 5 میلیون نتیجه جستجوی Google را تجزیه و تحلیل کردیم

    ما 5 میلیون نتیجه جستجوی گوگل را تجزیه و تحلیل کردیم تا بتوانیم کلیک ارگانیک را از طریق نرخ بهتر درک کنیم.

    ابتدا داده های CTR را در 874.929 صفحه و 5،079،491 نمایش داده شد.

    سپس ، ما بررسی کردیم که چگونه عواملی مانند طول برچسب عنوان ، احساسات و توضیحات متا بر CTR آلی تأثیر می گذارد.

    با تشکر از داده های ارائه شده از ClickFlow ، ما توانستیم داده های CTR را از چندین حساب کنسول جستجوی Google مختلف دریافت کنیم.

    بنابراین بدون آگهی بیشتر ، نتایج را می بینیم.

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • ناصر رسولی
    • يكشنبه ۱۷ شهریور ۹۸

    بهینه سازی موتور جستجو

    بهینه سازی موتور جستجو ( SEO ) - مجموعه ای از اقدامات برای بهینه سازی داخلی و خارجی برای افزایش موقعیت سایت در نتایج موتورهای جستجو برای درخواست کاربر خاص ، به منظور افزایش ترافیک شبکه (برای منابع اطلاعاتی) و مشتریان بالقوه (برای منابع تجاری ) و درآمدزایی بعدی (درآمد) این ترافیک. جستجوگرها می تواند در انواع مختلف جستجوها از جمله جستجوی تصویر ، جستجوی فیلم ، جستجوی اخبار و موتورهای جستجوگر خاص صنعت قرار بگیرد.

    معمولاً هرچه موقعیت سایت در نتایج جستجو بالاتر باشد ، بازدیدکنندگان علاقه مند تر از موتورهای جستجو به آن می روند . هنگام تجزیه و تحلیل اثربخشی بهینه سازی موتور جستجو ، هزینه بازدید کننده هدف با در نظر گرفتن زمان سایت در سمت های مشخص شده و تبدیل سایت تخمین زده می شود.

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • ناصر رسولی
    • يكشنبه ۱۷ شهریور ۹۸
    سئو در واقع همان SEO یا به اصطلاح Search engine optimization میباشد که سعی در بهبود رتبه سایت دارد. این علم با تجربه در طی سال ها به دست می آید و بیشتر اکتسابی میباشد ، بیشتر افراد فکر میکنند سئو فقط یک قانون مشخص دارد اما بدین صورت نیست و برای سایت های مختلف بایستی به صورت مختلفی عمل کرد و از المان های مخصوص آن پروژه استفاده کرد. در این وب سایت شما میتوانید اطلاعات بسیاری در زمینه سئو بیاموزید.
    موضوعات