سه نوع لینک سازی


1-  لینک های دستی که خودمان می توانیم به صورت دستی بسازیم که واقعا کار سختی است و این کار را پیشنهاد نمی کنیم

2-  استراتژی  های داشته باشیم که با استفاده از محتوا های مان بتوانیم لینک بگیریم که بحث بازاریابی درون گرا است در نهایت بحث شبکه‌های اجتماعی لینک هایی که از سمت گوگل پلاس یا توییتر می آیند لینک هایی هستند که هر چند نوع آلو هستند ولی تاثیر خوبی در رتبه ما دارند و یکسری سایت های معروف ای هم هستند که به شما معرفی میکنیم که با یک ثبت نام ساده بتوانید لینک های خیلی با کیفیتی را داشته باشید و استفاده از تکنیک های بازاریابی ویروسی برای جذب لینک را به شما می گوییم و شرایطی هم  با کار سایتتان در بعد یه سایت صحبت خواهیم کرد.


 معماری سایت از دیدگاه گوگل زمانی که روبات ها وارد سایت شما می شوند سایت شما مانند یک جعبه اسرار برای گوگل است برای آنکه نمی داند زمینه کاری سایت چیست اما وقتی که در آن را باز می کند آنچه که خیلی برای گوگل مهم است ساختار منوی سایت است اولاً گوگل نقشه سایت شما را پیدا می‌کند و از همه مهم تر اولین کاری که می کند فایل ربات را در سایت شما باز می کند شما با این فایل می توانید ربات ها را مدیریت کنید اما آنچه که خیلی مهم است ساختار گردش کاربر در سایت شما است یعنی وقتی داخل صفحه اصلی آنچه که گوگل برای خیلی مهم است دسترسی مخاطب سایت است


برای گوگل ساختار سایت شما بسیار مهم است که معماری داخلی عالی داشته باشد گوگل ساختار آن را خوب متوجه می‌شود و  زیر نتیجه جستجوی آن سایت تک تک آن شاخه ها را هم نمایش می دهد و زمانی که ما بتوانیم یک معماری خوبی داشته باشیم می‌توانیم بگوییم که بخش اعظمی از بهینه‌سازی داخل سایتمان را انجام داده‌ایم بنابراین دسته بندی مطالب و حتما استفاده بجا از  نان ریزه که به هر عمقی از سایتمان می رویم نان ریزه ها گوگل را راهنمایی می کند و متاسفانه در بسیاری از سایت ها می بینیم که اصلاً از این قابلیت استفاده نشده است در صورتی که گوگل بارها و بارها تایید کرده که حتما از همین یک خط یا ابزار کوچک استفاده کنید تا بتوانید روبات‌ها را کمک کنید این یک نمونه از دسته بندی است و شما حتما سعی کنید از شاخه بندی و مرتب سازی اطلاعات در سایتتان استفاده کنید