می خواهید به طور دقیق نحوه بهبود رتبه سایت خود را بیاموزید.

در حقیقت ، این 17 تکنیک به رشد ترافیک آلی سایت من در 30 ماه 21.30 درصد کمک کردند:

Three months' Organic Traffic growth

بهترین قسمت؟

همه چیز در اینجا در حال کار بزرگ است.

  • 1. با "طعمه قطعه قطعه" ترافیک ارگانیک بیشتری کسب کنید
  • 2. با این مرحله ساده ، زمان زندگی را بهتر کنید
  • 3. پیدا کردن کلید واژه های کم رقابت با "پست های شبح"
  • 4. برای تقویت CTR ارگانیک خود از سایتهای راه حل استفاده کنید
  • 5- پیوندهای بیشتری می خواهید؟ منبع باشید
  • 6. کلمات کلیدی هدف با هدف تجاری بزرگ
  • 7. با ویدیوهای YouTube املاک و مستغلات SERP بیشتری کسب کنید
  • 8. رتبه بندی برای کلمات "موضوع + آمار"
  • 9. بهینه سازی محتوای قدیمی برای کاربر
  • 10. مشارکت در محتوا
  • 11. محتوا را در قالب های مختلف مجدداً تکرار کنید
  • 12. دو برابر کردن در ساختمان لینک شکسته
  • 13. فرصتهای بک لینک را با "تقاطع پیوند" پیدا کنید
  • 14. کلمات کلیدی جدید با نام تجاری هدف
  • 15. از ویژوالهای مفهومی استفاده کنید
  • 16. از اصطلاحات صنعتی برای ایده های کلید واژه استفاده کنید
  • 17- از جلسات محتوا بک لینک بگیرید
  • جایزه شماره 1: کلمات کلیدی سوال را با سوال DB پیدا کنید
  • جایزه شماره 2: برای شرایط نام تجاری رتبه بندی کنید

1. با "طعمه قطعه قطعه" ترافیک ارگانیک بیشتری کسب کنید

در طی چند هفته گذشته من سایت خود را برای رتبه بندی در 41 قطعه ویژه برجسته کردم.

مثل این:

Featured snippet example

و این:

"channel keywords" Google Snippet

راز من؟

یک استراتژی جدید به نام "Snippet Bait".

در اینجا چگونه کار می کند:

ابتدا یک کلمه کلیدی را پیدا کنید که قبلاً برای آن رتبه بندی کنید.

چرا این مهم است؟

طبق گفته های اهرف ، 99.58٪ از قطعات ویژه برجسته از نتایج صفحه اول است.

بنابراین اگر در صفحه 2 هستید ، احتمالاً صفر برای ورود به یک قسمت ویژه برجسته صفر دارید .

به عنوان مثال ، در اینجا صفحه ای از سایت من قرار دارد که در صفحه 1 رتبه بندی شده است.

Backlinko post "Nofollow link"

در مرحله بعد ، در قسمت بالای SERP ها به Snippet ویژه نگاه کنید:

Featured snippet

و مشخص کنید که چه نوع TYPE ویژه Snippet مورد نظر شماست:

  • Definition Snippet ("بازاریابی محتوا چیست؟")
  • لیست قطعه ("10 ابزار برتر بازاریابی محتوا")
  • جدول قطعه ("قیمت ابزار بازاریابی محتوا")

سرانجام ، یک قطعه از مطالب را به صفحه خود اضافه کنید که طراحی شده است تا درون آن جعبه Snippet Featured قرار بگیرد.

(این "طعمه قطعه قطعه" است)

به عنوان مثال ، من می خواستم برای کلید واژه "پیوندهای nofollow" در قسمت ویژه برجسته وارد شوم.

بنابراین من بخش کوچکی را نوشتم که کاملاً متناسب با جعبه ویژه Snippet باشد:

"What Are Nofollow Links?"

و کار کرد! حدود 2 هفته بعد ، بخشی که نوشتم در صدر نتایج جستجو قرار داشت.

"nofollow links" Google snippet

خوب.

2. با این مرحله ساده ، زمان زندگی را بهتر کنید

آیا Dwell Time یک عامل رتبه بندی گوگل است؟

به نظر من: بله.

از این گذشته ، اگر شخصی به سرعت از صفحه شما پرش کند ، پیام واضحی را به Google ارسال می کند: مردم از آن صفحه متنفر هستند.

و آنها به سرعت آن را فرو می ریزند:

Low dwell time = Lower rankings

برعکس نیز صادق است: کاهش نرخ گزاف گویی شما می تواند رتبه Google شما را بهبود ببخشد.

سوال این است:

چطور از گزاف گویی افراد جلوگیری می کنید؟

فیلم ها را در صفحه خود قرار دهید.

به عنوان مثال ، اخیراً نرخ گزاف گویی خود را برای نمونه ای از صفحات با و بدون فیلم مقایسه کردم.

و صفحات دارای ویدیو نسبت به صفحات فاقد فیلم دارای 11.5٪ جهش بهتری هستند :

Embedded videos can decrease bounce rate

به همین دلیل تقریباً در هر پست جدیدی که می نویسم فیلم ها را جاسازی می کنم.

بعضی اوقات من فیلم را یک مرحله یا نکته کامل می سازم:

"Discover Untapped Keywords on Reddit" step to video

یا به عنوان راهی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع خاص:

"Boost click-through rate" topic to video

که ما را به سمت…

3. پیدا کردن کلید واژه های کم رقابت با "پست های شبح"

واقعیت این است:

بیشتر نمرات "مسابقه کلید واژه" خاموش است.

دلیل این امر این است که اکثر آنها 100٪ روی یک متریک تمرکز دارند: بک لینک .

آیا لینک دهنده ها مهم هستند؟

هک آره!

اما بک لینک ها فقط یک قطعه از معما هستند. رتبه بندی صفحه اول نیز بر اساس:

  • از طریق نرخ کلیک آلی
  • جستجوی هدف
  • سرعت صفحه
  • سایت شما در دستگاه های تلفن همراه چقدر خوب کار می کند
  • پیوندهای داخلی
  • تعداد بیشتری

به همین دلیل اکنون اکثر نمرات رقابت با کلمات کلیدی را نادیده می گیرم.

در عوض ، من از "پست های شبح" استفاده می کنم.

مثلا:

چند ماه به عقب می خواستم برای کلمه کلیدی رتبه بندی کنم: "ابزارهای جستجوگرها رایگان".

به گفته اهورف ، این کلمه کلیدی "فوق العاده سخت" است که برای رتبه بندی برای:

"free seo tools" keyword – Super hard to rank

به جای تسلیم شدن ، تصمیم گرفتم مشکل این کلمه کلیدی را با یک تکنیک جدید آزمایش کنم: The Ghost Post.

به طور خاص ، من یک پست سریع شلاق زدم و آن را در صفحه 4 فید وبلاگ خود منتشر کردم.

Backlinko post "Best Free SEO Tools"

به عبارت دیگر: من پست را به هیچ وجه ارتقاء ندادم (از این رو نام: "Ghost Post").

در کمال تعجب ، من صفحه اول نسخه های دم بلند کلمه کلیدی خود را (مانند "بهترین ابزارهای جستجوگرها رایگان") در عرض یک هفته یا به همین ترتیب ترک کردم:

SEMrush – Organic Search Results for "Best Free SEO Tools"

و حتی شروع کردم به وارد کردن و خارج از صفحه 1 برای کلمه کلیدی هدف من.

این زمانی است که من تصمیم گرفتم که این پست را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنم:

Backlinko Twitter post "Best Free SEO Tools"

و به مطالب ارتقاء بسیار مورد نیاز خود بدهید.

همانطور که معلوم می شود ، این کلمه کلیدی "Super Hard" به راحتی مضحک بود که نمی توانست رتبه بندی کند.

در واقع ، اکنون رتبه 1 را برای آن کلید واژه آورده ام:

Google rankings for "free SEO tools"

حتی اگر صفحه من دارای لینکهای برگشتی کمتر از نتایج صفحه اول دیگر باشد:

Backlinks comparison of "Best Free SEO Tools" post

( توجه: نمیتوانم از نمره کلمه کلیدی Ahrefs استفاده کنم. من فقط راه دیگری برای فهمیدن مشکل در کلمات کلیدی به شما نشان می دهم).

با آن زمان آن زمان برای ...

سال گذشته تصمیم گرفتم که Organic CTR را در اولویت قرار دهم.

اما من به سرعت با مشکل روبرو شدم:

علاوه بر بهینه سازی عنوان و توضیحات خود برای کلیک ، چگونه می توانید افراد بیشتری را فشار دهید تا روی نتیجه خود کلیک کنند؟

صفحات سایت

هنگام جستجوی نام تجاری خود در Google ، احتمالاً از قبل پیوندهای زیر را ندارید.

Backlinko sitelinks in Google Search

همانطور که معلوم است ، شما همواره می توانید در همه انواع صفحه از صفحه های وب سایت ... از پست های وبلاگ گرفته تا صفحات دسته بندی تجارت الکترونیک ، به صورت کامل در سایتهای اینترنتی دریافت کنید.

و این پیوندها می توانند یک کلیک بزرگ را در نرخ کلیک شما ایجاد کنند.

چگونه می توانید لینک های سایت دریافت کنید؟

فهرست مطالب.

به عنوان مثال ، وقتی این پست را منتشر کردم ، فهرست مطالب با "پیوندهای پرش" به هر نکته اضافه کردم.

(ما این جدول مطالب را درون WordPress ایجاد کردیم. اما شما به راحتی می توانید با هر پلتفرمی تنظیم کنید).

و هنگامی که صفحه من 5 مورد برتر را شکست ، Google مرا از سایت های پیوندی قلاب کرد.

Sitelinks in Google for "how to get more youtube subscribers"

همانطور که مشاهده می کنید ، این پیوندها واقعاً به نتایج من کمک می کنند.

در واقع ، پیوندهای سایت یکی از دلایلی است که صفحه من CTR 14.9٪ دارد.

“How to get more YouTube subscribers” CTR

5- پیوندهای بیشتری می خواهید؟ منبع باشید

این معامله است:

مردم به "محتوای عالی" پیوند ندارند.

آنها به منابع پیوند دارند .

به عنوان مثال ، من این راهنمای را سال گذشته در کنسول جستجوی Google منتشر کردم.

Backlinko post "Google Search Console"

و نمی ترسم بگویم که آن را به عنوان "محتوای باکیفیت" معرفی می کند.

پست پر از نکات عملی است:

Actionable tips from "Google Search Console" post

حتی طراحی سفارشی دارد:

Google Search Console post – Custom design

علیرغم اینکه محتوای کاملاً محکمی است ، تنها 159 پیوند دامنه ارجاع شده دارد:

Referring Domains for "Google Search Console" post

از طرف دیگر ، این مطالعه جستجوی صوتی را که من در همان زمان منتشر کردم بررسی کنید:

Backlinko post "Voice Search SEO" study

بیشتر افراد نیز این پست را "محتوای عالی" می نامند.

اما این بخش از مطالب دارای 764 پیوند دامنه ارجاع شده است:

Referring Domains for "Voice Search SEO" study

(این پیوندها 4.8 برابر بیشتر از راهنمای GSC من است).

اینجا چه خبره؟

خوب ، راهنمای کنسول جستجوی Google من برای کسی که به آن پیوند ندارد آسان نیست.

مگر اینکه در مورد GSC بنویسید و بخواهید کسی را به یک منبع برای "یادگیری بیشتر" بفرستید ، هیچ دلیل قانع کننده ای برای پیوند با راهنمای من وجود ندارد.

از طرف دیگر ، مطالعه جستجوی صوتی من به وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران داده می دهد که می توانند به راحتی مرجع باشند.

Search Engine Journal mention of Backlinko "Voice Search" study

که منجر به صدها بک لینک با کیفیت بالا شده است.

6. کلمات کلیدی هدف با هدف تجاری بزرگ

هنگامی که من برای اولین بار با تحقیق در مورد کلید واژه ها شروع کردم ، 100٪ بر حجم جستجو تمرکز می کنم.

اگر یک کلمه کلیدی به جستجوهای زیادی رسید ، می گویم: "این به اندازه کافی برای من مناسب است!"

دیگر نه.

امروز ، من وزن زیادی را به قصد تجاری می گذارم.

(به عبارت دیگر: تبلیغ کنندگان Google Ads چقدر برای آن کلیک هزینه می کنند؟)

به عنوان مثال ، من اخیراً هدف قرار دادن کلمات کلیدی مانند "خدمات ایجاد ساختمان" را شروع کردم.

Backlinko post "Link Building Services"

این کلمه کلیدی به بسیاری از جستجوها نمی رسد:

"link building services" keyword Search Volume

اما با یک CPC 25.00 دلار ، می دانم که این ترافیک توسط خریداران قانونی ساخته شده است:

"link building services" keyword CPC

( واقعیت جالب: من این صفحه را به عنوان "Ghost Post" منتشر کردم. همانطور که معلوم می شود ، "خدمات ایجاد لینک" بسیار بیشتر از آنچه ادعای بسیاری از ابزارها رقابتی هستند) است.

Google rankings for "link building services"

7. با ویدیوهای YouTube املاک و مستغلات SERP بیشتری کسب کنید

یک کلمه کلیدی AWESOME پیدا کردید که به خوبی برای شما تبدیل شود؟

با یک ویدیوی YouTube ترافیک جایزه را از آن مدت دریافت کنید.

به عنوان مثال ، در این پست کلمه کلیدی "چگونگی ترافیک بیشتر" مورد هدف قرار گرفته است.

Backlinko post "Increase Website Traffic"

متأسفانه ، من در نقطه شماره 4 گیر کرده ام.

Google rankings for "how to get more traffic"

برای بدتر شدن شرایط ، زیر 3 نتیجه ویدیو تنگ شده ام.

Stuck under video results in Google SERPs

(اما من روی آن کار می کنم 🙂)

در همین حال ، من تصمیم گرفتم برای آن موضوع ویدئویی بسازم.

"how to get more traffic" YouTube video

و از آنجا که من ویدیوی خود را به روش صحیح بهینه کردم ، املاک و مستغلات با ارزش را در صدر نتایج جستجوی Google قرار می دهد:

Google video results for "how to get more traffic"

آیا می خواهید ببینید که چگونه آن فیلم را بهینه کردم؟ این آموزش سریع را بررسی کنید:

8. رتبه بندی برای کلمات "موضوع + آمار"

این راز کوچک کثیفی است که سایتها برای به دست آوردن تعداد زیادی بک لینک در خودکار استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، قهرمان وام دانشجویان بیش از 21.1K پیوند به صفحه "آمار وام دانشجویی ایالات متحده" خود دارد:

Backlinks for Student Loan Debt Statistics page

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است (و چرا این رویکرد تا این حد خوب عمل می کند):

اول ، آنها موضوعی را شناسایی کردند که وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران تمایل دارند درباره آن بنویسند.

(در این حالت ، آمار مربوط به بدهی وام دانشجویی)

سپس ، آنها یک صفحه وب ایجاد کردند که آمار را از منابع مختلف تهیه کرده است.

Student Loan Debt Statistics page

سرانجام ، آنها برچسب عنوان ، توضیحات متا و صفحه پیرامون کلمه کلیدی: "آمار بدهی وام دانشجویی" را بهینه کردند.

که اکنون در صفحه اول برای آن اصطلاح قرار دارد:

Google rankings for "student loan debt statistics"

چرا اینقدر کار می کند؟

در مورد آن فکر کنید:

چه کسی کلمات کلیدی "موضوع + آمار" را جستجو می کند؟

روزنامه نگاران!

به طور خاص ، روزنامه نگاران که به دنبال یافتن آماری هستند که می توانند در مقالات خود درج کنند.

و هنگامی که شما برای آن دوره رتبه بندی می کنید ، می خواهید با فرد دیگری ارتباط برقرار کنید که فردا وجود ندارد.

خیلی باحال

9. بهینه سازی محتوای قدیمی برای کاربر

من قبلاً در مورد تطبیق محتوای شما برای جستجوی هدف صحبت کرده ام.

User Intent section from Skyscraper Technique post

اما نکته آخر این است:

اگر سایت شما همان چیزی نیست که جستجوگرها می خواهند ، Google آن را رتبه نمی دهد.

(مهم نیست چند پیوند داشته باشید)

اما وقتی صفحه شما کاربران Google را خوشحال می کند ، می توانید رتبه های Google خود را افزایش دهید.

به عنوان مثال ، من اولین بار این پست را در سال 2015 منتشر کردم:

Old Backlinko post "SEO Campaign"

همانطور که احتمالاً حدس می زنید ، کلید واژه هدف من برای آن صفحه "کمپین SEO" بود.

و من به سرعت یک نقطه را در وسط صفحه اول گوگل حک کردم.

تا کنون خیلی خوب.

اما یک روز رتبه من و ترافیک ارگانیک شروع به افت کرد.

Google Analytics – Shot of Backlinko traffic drop

این یک کلمه کلیدی فوق العاده با اولویت نبود. بنابراین من فقط یک نوع مسئله را نادیده گرفتم و امیدوارم که از بین برود.

این نشد.

این زمانی بود که فهمیدم که محتوای من متناسب با قصد کاربر است.

به طور خاص ، پست من یک کمپین سئو را شرح نمی دهد. در عوض ، من در مورد یک استراتژی واحد ("نقشه نگاری") صحبت کردم:

Snippet about Guestographics from SEO Campaign post

که برای هر کسی که می خواست یک کارآزمایی دقیق با سئو داشته باشد ، یک تجربه کاربری واقعا بد بود)

بنابراین برگشتم به تابلوی نقاشی. و من پست را از ابتدا بازنویسی می کنم.

این بار ، من اطمینان حاصل کردم که مطلبی را منتشر کنم که شخصی در جستجوی "کمپین SEO" باشد.

مطمئناً ، این تغییرات رتبه قابل توجهی در موتور جستجوگر ما بهبود بخشیده است. در حقیقت ، نسخه جدید این پست اکنون شماره 1 را برای آن مدت به دست آورده است:

Google rankings for "SEO campaign"

10. مشارکت در محتوا

من یک طرفدار بزرگ مشارکت در محتوا هستم.

چرا؟

زیرا باعث می شود تبلیغ محتوای شما دو برابر قدرتمند شود.

در مورد آن فکر کنید:

وقتی چیزی را در سایت خود منتشر می کنید ، می توانید تعداد افراد بیشتری را به پست خود ارسال کنید.

Single-author content has limited reach

اما شما فقط یک نفر (یا شرکت) هستید. بنابراین دسترسی شما بسیار محدود است.

اما وقتی با شخص دیگری شریک هستید ، BOTH شما افراد را به محتوای جدید خود ارسال می کنید:

Content partnerships increase your content's reach

که دو برابر میزان کلاه های چشم ، پیوندها و اشتراک های رسانه های اجتماعی که به دست می آورید.

به عنوان مثال ، در اوایل سال جاری من با BuzzSumo برای ایجاد این مطالعه بازاریابی محتوا همکاری کردم.

Backlinko post "Content Study"

و از آنجا که ما هر دو آنرا به مخاطبان خود ارتقا دادیم ، یک تن از ترافیک دریافت کرد:

Google Analytics – Traffic for Content Study post

11. محتوا را در قالب های مختلف مجدداً تکرار کنید

سال گذشته فهمیدم که مرتکب اشتباه بزرگی می شوم.

اشتباه؟

هر وقت نشستم برای نوشتن یک پست جدید وبلاگ ، خبرنامه نامه الکترونیکی یا فیلمنامه ... من از ابتدا شروع کردم.

این بدان معنی است که بعضی اوقات 14 روز طول می کشد تا یک پست وبلاگ را به پایان برسانم.

وقتی متوجه شدم چیزی ...

من قبلاً TONS محتوا را در کانال YouTube خود داشتم. محتوایی که مردم دوست داشتند.

بنابراین تصمیم گرفتم پست وبلاگ بعدی خود را بر روی یک فیلم محبوب از کانالم قرار دهم: ویدئویی درباره دریافت مشترکان بیشتر YouTube.

"How to get more YouTube subscribers" video, YouTube

مدتی طول کشید تا فیلم من به پست وبلاگ تبدیل شود.

Conversion of "How to get more YouTube subscribers" video to post

اما 10 برابر سریعتر از شروع با Google Doc خالی بود.

بهترین قسمت؟

پست من بزرگ شد.

در این پست 15701 بازدیدکننده از موتور جستجو در هر ماه به ارمغان می آورد.

Search engine traffic for "/how-to-get-youtube-subscribers" post

و در حال حاضر برای کلمات کلیدی هدف من در رده های 3 برتر قرار دارد:

Google rankings for "get more youtube subscribers"

خیلی باحال.

12. دو برابر کردن در ساختمان لینک شکسته

من قبلاً راهنمایی برای ساختمان Broken Link Building منتشر کرده ام .

بنابراین من قصد ندارم روند کار را دوباره اینجا انجام دهم.

در عوض ، من نشان می دهم که چگونه از Broken Link Building برای به دست آوردن این بک گراند شیرین استفاده کردم:

Time Doctor – Backlink

ابتدا به دنبال مطالبی در سایت خود بودم که می دانم افراد می خواهند به آن لینک دهند. و من این راهنمای CRO را انتخاب کردم:

CRO Guide

بعد ، سایتی پیدا کردم که در مورد بازاریابی محتوا نوشت. و URL صفحه اصلی خود را در Ahrefs پیمایش کرد .

Time Doctor in Ahrefs

و روی "پیوندهای خروجی" - "پیوندهای شکسته" کلیک کنید:

Ahrefs – Outgoing links – Broken links menu

که همه پیوندهای خارجی شکسته آن سایت را به من نشان داد:

Broken links for Time Doctor in Ahrefs

وقتی پیوند شکسته ای پیدا کردم که شبیه راهنمای من باشد ، به شخصی که وبلاگ آنها را اداره می کند رسیدم. به آنها اجازه می دهم تا از لینک خراب آنها مطلع شوند و محتوای من را به عنوان جایگزینی ارائه دادند:

Brian's outreach email to Time Doctor

و از آنجا که من با دسترسی به من ارزش افزوده کردم ، آنها با خوشحالی به من پیوند دادند:

TimeDoctor's reply to outreach email

این همه چیزی است که در آن وجود دارد.

13. فرصتهای بک لینک را با "تقاطع پیوند" پیدا کنید

هیچ راز نیست که مهندسی معکوس یک استراتژی بزرگ ساختن لینک است.

اما کامل نیست.

از این گذشته ، بیایید بگوییم سایتی را پیدا می کنید که فقط با رقیب خود پیوند داشته باشد.

شما نمی دانید اگر آن سایت به دلیل داشتن رابطه موجود با آنها ارتباط برقرار کند ، آنها فقط یک ایمیل عالی برای دستیابی به اینترنت ارسال کرده اند ... یا یک میلیون دلایل دیگر.

اما وقتی می بینید که چه کسی به رقبا MULTIPLE پیوند می زند ، بسیاری از حدس ها را از این معادله می گیرد.

(پس از همه ، این شانس وجود دارد که سایت با سه سایت مختلف ارتباط بسیار خوبی دارد؟).

اینجاست که Link Intersect وارد بازی می شود.

برای استفاده از آن ، آتش خوب را به دست آورید و سه دامنه را در ابزار Link Intersect خود وارد کنید:

Ahrefs – Link intersect homescreen for Moz, Ahrefs and SiegeMedia

و مطمئن شوید که سایت خود را در قسمت "اما به این لینک وصل نمی شود" قرار دهید:

Ahrefs – Link intersect "Doesn't link to homescreen" section

و voila!

همه افرادی را مشاهده می کنید که به این 3 سایت پیوند دارند ... اما به شما پیوند ندارند.

Ahrefs – Link intersection results screen

و اگر سایت شما مطالب بهتری نسبت به رقبای شما منتشر می کند ، احتمالاً این پیپ ها به شما پیوند می دهند.

14. کلمات کلیدی جدید با نام تجاری هدف

آیا می خواهید کلمات کلیدی محبوب و کم رقابت پیدا کنید؟

البته شما انجام دهید

سوال این است:

چطور؟

کلمات کلیدی جدید را هدف قرار دهید.

من توضیح خواهم داد ...

بیشتر کلمات کلیدی به این دلیل ساده هستند که تعداد زیادی سایت در تلاش برای رتبه بندی برای آنها هستند ، رقابتی هستند.

اما وقتی شرایط جدید را هدف قرار می دهید ، با کمتر افراد رقابت می کنید.

این بدان معنی است که شما اغلب می توانید راه خود را به بالای نتایج جستجو راکت کنید.

به عنوان مثال ، در تابستان گذشته من راهنمایی ایجاد کردم که در مورد اصطلاح رو به رشد "جستجوی صوتی" بهینه شده است:

Backlinko post "Optimize for Voice Search"

از آنجا که اصطلاح "جستجوی صوتی" نسبتاً جدید بود (به ویژه با کلمات کلیدی مدرسه قدیمی در طاقچه من مانند "ساختمان پیوند") ، راهنمای من صفحه اول را ظرف یک هفته شکست.

و در حال حاضر برای اولین بار در صفحه اول گوگل رتبه بندی می کند:

Google rankings for "voice search"

15. از ویژوالهای مفهومی استفاده کنید

این روشی برای بدست آوردن بک لینک های با کیفیت و بدون نیاز به خرد کردن با دسترسی است.

در واقع ، من از این رویکرد برای به دست آوردن پیوندهایی مانند این استفاده کرده ام:

Image backlink from Monitor Backlinks blog post

و این:

Image backlink from Convince and Convert post

همه بدون ارسال یک ایمیل برای دسترسی مستقیم.

با این کار ، مراحل زیر آمده است:

ابتدا یک تصویری AWESOME ایجاد کنید که به افراد کمک کند مفهوم یا ایده ای فریبنده را درک کنند.

این می تواند یک نمودار ، نمودار ، تجسم یا جدول باشد.

در اینجا مثالی آورده شده است:

"Windows 10 desktop searches made by voice" visual

در مرحله بعد ، آن را در محتوای خود بصری نشان دهید.

"Windows 10 desktop searches" visual – Used in post

و اگر شخص مناسب بصری شما را ببیند ، آن را در سایت خود استفاده می کند:

"Windows 10 desktop searches" visual – Image backlink from WideInfo

برای هر پستی که منتشر می کنید ، بشویید و تکرار کنید.

نکته حرفه ای: در ایجاد تصاویر برای موضوعات جدید متمرکز شوید. به این ترتیب ، شما جزء معدود سایتهایی خواهید بود که از کیفیت بالایی آن موضوع برخوردار است.

16. از اصطلاحات صنعتی برای ایده های کلید واژه استفاده کنید

می خواهید برخی از ایده های کلمات کلیدی خلاق؟

واژگان صنعت را بررسی کنید.

به عنوان مثال ، این واژه نامه تغذیه شامل 100+ اصطلاح مختلف است:

NutritionData – Glossary section

می توانید مستقیماً این کلمات کلیدی را در صفحه گسترده کپی کنید.

یا از آنها به عنوان کلمات کلیدی بذر استفاده کرده و آنها را در یک ابزار تحقیق برای کلید واژه ها پاپ کنید.

در هر صورت ، واژه نامه ها یک روش عالی برای یافتن ایده های جدید برای کلید واژه ها هستند.

نکته نرم افزاری: URL لیست واژه نامه را در فهرست کلمات کلیدی Google برای یک لیست بزرگ از ایده های کلمه کلیدی قرار دهید:

Mega list of keyword ideas from Keyword Planner

اکثر مردم با استفاده از راه دور دست و پنجه نرم می کنند زیرا آنها زباله هایی را به این شکل ارسال می کنند:

Bad outreach email

با این ایمیل ارتباطی اشتباه زیادی رخ داده است.

اما بزرگترین مسئله این است که من جایی در سایت خود ندارم که پیوند به محتوای آنها معنا پیدا کند.

بنابراین من "حذف" را زده ام.

آن شخص شانس بیشتری برای رسیدن به یک مربی محتوا داشت.

مربیان محتوا دقیقاً به نظر می رسند: افرادی که بهترین محصولات صنعت خود را انتخاب می کنند.

به عنوان مثال ، شما ممکن است مرکز بازاریابی سئو را ببینید که من چند ماه عقب ایجاد کردم:

Backlinko – SEO Marketing Hub

خوب ، به دلیل اینکه مطالب خود را جلوی محتویات محتوا دریافت کردم ، توانستم تعداد انگشت شماری از پیوندها به سایت خود را مانند این بدست آورم:

SEO Marketing Hub - Backlink from AuthorityAlchemy's link roundup

بدون پیچاندن بازو لازم است.

جایزه شماره 1: کلمات کلیدی سوال را با سوال DB پیدا کنید

سوالDB مانند پاسخ به عموم است.

QuestionDB – Homepage

اما به نظر من در واقع کمی بهتر است.

چرا؟

اول از همه ، استفاده از آن بسیار ساده تر است.

برخلاف پاسخ به مردم ، با نمودارهای دیوانه و تصاویر برخی از شخص ریش ریش ، سؤالات در یک جدول ساده طرح شده است.

QuestionDB – Report for "paleo diet" keyword

و از آنجا که QuestionDB به سؤالاتی که افراد از Reddit سؤال می کنند متمرکز است ، می توانید ایده های کلیدی و کلیدی را پیدا کنید که بیشتر ابزارهای دیگر به شما نشان نمی دهند.

QuestionDB – Report for "paleo diet" keyword sorted by topic

جایزه شماره 2: برای شرایط نام تجاری رتبه بندی کنید

رقابت کم

صدای بلند.

CPC عالی.

من در مورد اصطلاحات نام تجاری صحبت می کنم .

به عنوان مثال ، به این دو کلمه کلیدی نگاه کنید:

Branded .vs. Unbranded search volumes

درست است: Mailchimp 280 برابر بیشتر از "نرم افزار بازاریابی ایمیل" جستجو می کند.

و این همان داستان با بیشتر دسته ها است:

این مارک جستجو بیش از موضوع یا دسته جستجو می کند.

(یک نکته مهم در نامگذاری مارک ها این است که شما هرگز رتبه 1 را کسب نمی کنید. اما هنوز هم می تواند کاملا ارزش آن را داشته باشد)

به همین دلیل شروع به انتشار مطالب طراحی شده برای رتبه بندی برای نام های تجاری کردم.

به عنوان مثال ، من این پست بررسی BuzzStream را در سایت خود دارم.

Backlinko post BuzzStream Outreach

صفحه من نه تنها برای "بررسی BuzzStream" رتبه بندی می کند:

Google rankings for "BuzzStream review"

اما همچنین در صفحه اول برای کلمه کلیدی مشهور برند "BuzzStream" رتبه بالا را دارد.

Google rankings for "BuzzStream"

حالا نوبت شماست ...

امیدوارم پست امروز به شما نشان دهد که چگونه می توانید رتبه SEO خود را بهبود بخشید.

اکنون می خواهم آن را به شما تغییر دهم:

کدام یک از 17 استراتژی SEO از پست امروز را می خواهید برای اولین بار امتحان کنید؟

آیا می خواهید کلمات کلیدی مارک را هدف قرار دهید؟

یا شاید شما می خواهید Snippet Bait را امتحان کنید.

در هر صورت ، بگذارید با گذاشتن یک نظر زیر همین حالا به من اطلاع دهید.