SMX Advanced هفته آینده آنلاین است... فرصت را از دست ندهید!

ساعت برای بازاریابان جست‌وجو در حال تیک‌ک است: 1 ژوئیه نشان‌دهنده تغییر اجباری مورد انتظار (بخو

توسط مدیر سایت در 18 خرداد 1402

ساعت برای بازاریابان جست‌وجو در حال تیک‌ک است: 1 ژوئیه نشان‌دهنده تغییر اجباری مورد انتظار (بخوانید: ترسناک؟) به GA4 است، Google Marketing Livestream 2023 آمده و رفته است (پیامدهای آن چیست؟)، و هوش مصنوعی مولد جهان را فرا گرفته است. با طوفان (اکنون زمان جهش است!).

هفته آینده برای SMX Advanced - 13 و 14 ژوئن - به هزاران بازاریاب جستجوی آنلاین بپیوندید تا تاکتیک‌های عملی و در سطح متخصص را بیاموزید که به شما کمک می‌کند از آخرین روندها در بازاریابی جستجو استفاده کنید و از رقبا بالاتر بمانید.

مجوز رایگان All Access شما دو سخنرانی انحصاری با مایکروسافت و Google را باز می‌کند، به‌علاوه نزدیک به 60 جلسه تاکتیکی غنی، پرسش‌وپاسخ زنده Overtimes، نمایش‌های نمایشی جذاب، و جلسات نیروبخش Coffee Talk - همه با بررسی آخرین مسائل بازاریابی جستجو، از بهره‌گیری از هوش مصنوعی مولد تا تقویت PPC بهره وری برای پیکربندی مطمئن GA4 برای نیازهای تجاری شما. برنامه کامل را ببینید!

نکات کلیدی
تجربه SMX خود را با یک سخنرانی مستقیم از منبع با حضور کتی ادواردز، معاون جستجوی Google، و مایکل شچتر، معاون رشد و توزیع بینگ در مایکروسافت آغاز خواهید کرد. آنها به همراه بری شوارتز متعلق به Search Engine Land، در مورد اینکه چگونه گوگل و بینگ هوش مصنوعی مولد و محاوره ای را در موتورهای جستجوی خود ترکیب می کنند و معنای آن برای SEO ها چیست، بحث خواهند کرد.
امتیاز: به بری شوارتز و گرگ استرلینگ در روز دوم بپیوندید تا یک نسخه نمایشی زنده از تجربه مولد جدید Bing و جستجوی Google که به تازگی اعلام شده است! سوالات خود را به این دمو بسیار جذاب بیاورید و بری و گرگ آنها را به صورت زنده وارد می کنند.

روز دوم با یکی دیگر از سخنرانی‌های محاوره‌ای هوش مصنوعی با حضور Kya Sainbury-Carter، معاون شرکت در Microsoft Advertising آغاز می‌شود. گرگ فین، مشارکت‌کننده Kya و Search Engine Land تأثیر جستجوی محاوره‌ای بر PPC و اینکه چگونه می‌توانید استراتژی‌های PPC خود را برای رقابتی ماندن تطبیق دهید، بررسی خواهد کرد.

پس از دو روز تمرین شدید، آماده خواهید بود که…

نوسانات را در طول به روز رسانی های اصلی الگوریتم آینده محدود کنید
به طور موثر از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا استفاده کنید
برای مشاهده حداکثری محتوا، فهرست‌سازی را افزایش دهید
یک نسخه تبلیغاتی جذاب ایجاد کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شود
RSA های مختلف را آزمایش کنید تا درآمد خود را افزایش دهید
از پلاگین‌های هوش مصنوعی برای خودکارسازی و مقیاس‌بندی تلاش‌های PPC استفاده کنید
برای بهبود کیفیت سرنخ، ارسال هرزنامه و فرم ربات را محدود کنید
… و خیلی بیشتر. آخرین فرصت خود را در سال 2023 برای شرکت در تنها کنفرانس بازاریابی جستجو که توسط بازاریابان جستجوی پیشرفته برای بازاریابان جستجوی پیشرفته طراحی شده است، از دست ندهید. شما و شغلتان شایسته این هستید! هم اکنون مجوز رایگان All Access خود را ایمن کنید!


سئو
مشاور سئو

منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن