افزایش بازدید سایت برای افزایش درآمد

۷ روش تضمینی افزایش بازدید سایت از بازدید واقعی تا ربات

اگرچه ساخت محتوای انگلیسی باکیفیت به تسلط بر زبان انگلیسی نیاز دارد؛ ولی بازدید آن نیز ممکن است ده‌ها برابر ویدیوهای فارسی باشد. مثلاً می‌توانید سایت فروشگاهی بسازید، محصولات خود را در ویدیو تبلیغ کنید و داخل کپشن، لینکی برای خرید قرار دهید. معروف‌ترین روش کسب درآمد از یوتیوب، عضویت در طرح پارتنرشیپ این پلتفرم است. خیلی‌ها فکر می‌کنند درآمدزایی از یوتیوب فقط با افزایش تعداد بازدید و پارتنرشیب به‌دست می‌آید؛ درحالی‌که کسب درآمد از این پلتفرم، روش‌های متنوع و جذابی دارد. با تدریس در اسکیل‌شیر، شما نه‌تنها می‌توانید کسب درآمد کنید، بلکه می‌توانید به یک مرجع در حوزه تخصصی خود تبدیل شوید و به مرور، برند شخصی خودتان را هم بسازید.

در ادامه با ۱۵ روش ساده و عالی برای افزایش بازدید سایت آشنا می‌شوید. مخاطبان این افراد، آن‌ها را قبول دارند و به انتخاب آن‌ها اعتماد می‌کنند؛ پس وقتی وارد سایت شما شوند، نرخ تبدیل خوبی نشان خواهند داد. سرعت سایت یکی از موارد بسیار موثر بر تجربه کاربری است و موتورهای جستجو نیز به این بخش بسیار اهمیت می‌دهند. سایت‌هایی که سرعت لود پایینی دارند، برای کاربران ارزش پایینی هم دارند و کاربر تمایلی به صبر کردن در یک زمان طولانی برای نمایش محتوای سایت ندارد، به همین دلیل سایت را بسته و باعث افزایش نرخ پرش می‌شوند. از ابزارهای تحلیل سرعت سایت مانند GTMetrix استفاده کنید و ببینید که وضعیت سرعت سایت شما چگونه است و عواملی که باعث کاهش سرعت می‌شوند را پیدا و برطرف کنید.

افزایش تعداد کامنت ها مربوط به محتوای که تولید کردید باعث بهبود افزایش بازدید سایت تان می شود. از ابزارهای طراحی مانند Canva برای نشان دادن مفاهیم، تجسم داده‌ها و طراحی نمودارها در محتوای خود استفاده کنید. هنگامی که سایت‌های دیگر از تصاویر شما استفاده می‌کنند، به سایت شما لینک می‌دهند. به علاوه، گوگل این تصاویر را در نتایج جستجو نشان می‌دهد و به شما فرصت بیشتری برای رتبه‌بندی و افزایش کلیک و بازدید می‌دهد. نمونه‌هایی از تبلیغات کلیکی را در سایت‌های خبری یا سایت‌های دانلود فیلم و موسیقی دیده‌اید.

ممکن است یک مقالهٔ قدیمی هم اطلاعات قدیمی داشته باشد، هم کیفیتی را که امروز در کار خود نشان می‌دهید، نداشته باشد. گاهی با دستی به سروروی مطلب کشیدن، به‌روز می‌شود و به کار اضافه‌ای نیاز نیست؛ ولی گاهی نیاز است مطلب را از اول بنویسید. پیشنهاد می‌کنیم حتماً از پلتفرم‌های معتبر مثل تریبون برای انتشار رپورتاژ استفاده کنید. اول از همه مخاطب خود را بشناسید؛ چراکه قرار است برای او بنویسید. خودتان را جای او بگذارید و ببینید چه چیزهایی برای او جالب است، چه سؤالاتی ممکن است دربارهٔ محصول شما داشته باشد یا چه مشکلاتی دارد. راه‌های مختلفی برای لینک‌سازی خارجی دارید؛ مثلاً آن‌قدر مطلب خوب و کاملی بنویسید که دیگران از آن استفاده کنند و به آن لینک دهند؛ ولی رایج‌ترین راه در ایران، انتشار رپورتاژ است.

استفاده از تصاویر بی‌کیفیت، باعث می‌شود که دنبال‌کنندگان‌تان ذهنیت خوبی نسبت به شما نداشته باشند. در مقابل اگر محتوای خوبی تولید کنید و بتوانید ارتباط خوبی را با دنبال‌کنندگان خود برقرار نمایید، می‌توانید از این ابزارها، به خوبی استفاده کنید. همچنین می‌توانید لینک محتوایی که در وب‌سایت‌تان منتشر می‌کنید را در شبکه‌های اجتماعی قرار دهید تا ترافیک‌تان را از این طریق افزایش دهید. در دنیای امروز که رقابت بین کسب و کارهای آنلاین به شدت افزایش یافته است، داشتن بازدیدکنندگان بیشتر به معنای فرصت های بیشتر برای فروش، تعامل و رشد است. افزایش بازدید سایت نه تنها به شما امکان می دهد تا خدمات و محصولات خود را به مشتریان بیشتری معرفی کنید، بلکه جایگاه شما را در موتورهای جستجو نیز تقویت می کند. اما چگونه می توانید این افزایش را به صورت پایدار و موثر تحقق ببخشید؟ این سوالی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار با آن مواجه هستند.

در دوره تولید محتوا مسیر نگارش محتوای ارزشمند و استانداردهایی که در جلب رضایت کاربر و درک گوگل از محتوای صفحه تاثیرگذار هستند را می‌آموزیم. ولی اگر اصول و استانداردهای سئو را شناسایی و رعایت کنیم، نتیجه‌ای ارزشمند به همراه دارد. یکی از راه‌های جدید بازاریابی در فضای اینترنتی، استفاده از اینفلوئنسرها است. کسانی که مخاطبان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی دارند، گزینه خوبی برای معرفی کالاها و خدمات به شمار می‌روند. لینکدین و توییتر نیز مخاطبان خاص خودشان را دارند و در چند سال اخیر شاهد حضور افراد موفقی در این شبکه‌های اجتماعی هستیم. این روزها بخش زیادی از زمان ما به گشت‌و‌گذار در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد.

این را باید قبول کنید که فردی که قصد فعالیت در دنیای آنلاین را دارد،‌ باید از ترندهای روز فضای مجازی اطلاعات داشته باشد. شما نمی‌توانید یک اینفلوئنسر در اینستاگرام باشید ولی اطلاعی از محتواهای ترند شده در آن نداشته باشید! بخشی از فعالیت روزمره شما باید این باشد که محتواهای دیگران را ببینید،‌ ترندها را درک کنید و درباره محتوایی که می‌خواهید تولید کنید، ایده پردازی کنید. در برابر سئو محلی، سئو بین‌المللی قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید فعالیت خود را به‌صورتی نامحدود برای تمام مخاطبان اینترنت ارائه کنید. البته برای استفاده از این امکان باید یک وبسایت دو یا چند زبانه داشته باشید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، شبکه‌های اجتماعی به تنهایی نمی‌توانند گزینه‌های مناسبی برای جذب مخاطبین هدف شما باشند؛ اما این شبکه‌ها مکمل‌های ارزشمندی برای سایت‌تان خواهند بود.

«سئو فنی» (Technical SEO) بر بک‌اند (Backend) سایت تمرکز دارد به گونه‌ای که نحوه ساختار فنی سایت را بررسی می‌کند. عواملی همچون سرعت صفحه، کراول (Crawl)، «نمایه‌گذاری» (Indexing) و سایر عوامل شامل سئو فنی سایت هستند. برای شروع سئو فنی، نکاتی که در فهرست زیر آورده شده‌اند را در وب‌سایت خود بکار بگیرید. هرقدر افراد بیشتری با برند شما آشنایی پیدا کنند، ترافیک بیشتری نیز به سایت شما هدایت می‌شود. شرکت در تالارهای گفتگو و پاسخ به سوالات یا نظرات مثبت و منفی افراد از جمله نمونه‌های تعامل با افراد مختلف است.

این خدمات به ویژه برای کسب و کارهایی که به دنبال افزایش بازدید سریع هستند، بسیار کاربردی است. همچنین، استفاده از این خدمات به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک شایانی می کند. تولید مقالات ارزشمند، مرتبط و کاربردی می تواند کاربران را به سمت سایت شما هدایت کند. محتوای باکیفیت نه تنها باعث افزایش بازدید می شود، بلکه اعتماد کاربران را نیز جلب می کند. بهتر است محتواهای خود را با نیازها و سوالات کاربران هماهنگ کنید و به آن ها پاسخ های کاربردی و مفید ارائه دهید.

بهتر است برای داشتن بهترین رویکرد تبلیغات کلیکی، جذب مشتری و حفظ مخاطبان وفادار کسب‌وکارتان، ترکیبی از روش‌های افزایش نرخ کلیک که نیازهای‌تان را برآورده می‌سازند، در بازاریابی پیاده‌سازی کنید. درکنار ابزارها و روش‌های رایگان و کم‌دردسر شیوه‌های دیگری نیز یافت می‌شود که شما با پرداخت هزینه امکان استفاده از آن‌ها را دارید. افزایش بازدید و ترافیک سایت یکی از خدماتی است که این ابزارهای پولی در اختیار شما قرار می‌دهند. از مهم‌ترین آن‌ها باید به تبلیغات بنر در وب‌سایت‌های مختلف، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و سایر روش‌های آن اشاره کرد. لندینگ پیج یا صفحات فرود همان بخش‌هایی هستند که شما از آن‌ها برای میزبانی از مخاطبان خود استفاده می‌کنید.

ما از تاسیس سایت دنبال فروش و رسیدن به درآمد هستیم؛ مسلما برای این منظور در قدم اول نیازمند افزایش بازدید سایت هستیم و باید راه‌هایی را برای رسیدن به این منظور طی کنیم. تمامی این راه‌ها را در این مقاله خدمت شما عرض کردیم و درنهایت خرید بازدید فیک را شرح دادیم که مانع از موفقیت و رسیدن به فروش می‌شود. شما برای افزایش بازدید خود نیاز به بهینه سازی سایت دارید در واقع کلید دیده شدن در گوگل سئو است. برای این منظور پیشنهاد می‌شود از یک افزونه سئوی سایت مانند yoast seo استفاده کنید. با نصب این افزونه هدایت می‌شوید و می‌توانید بسیاری از امور را به خوبی انجام دهید.

همانطور که میدانید ویدیو یکی از محبوب ترین و بهترین فرمت های رایج در اینترنت است که اثر‌گذاری آن نسبت به بقیه فرمت ها بیشتر است. یعنی شما با تولید ویدیو می توانید اثرگذاری بیشتری بر روی مخاطبان و کاربران تان بگذارید. ارسال خبرنامه‌های ایمیلی و همچنین استفاده از تبلیغات ایمیلی یک روش افزایش بازدید سایت است. برای ساخت خبرنامه‌های ایمیلی می‌توانید از افزونه‌های وردپرسی کمک بگیرید. برای ارسال تبلیغات ایمیلی هم توصیه ما استفاده از خدمات گوگل ادز است. هزینه تبلیغات در جیمیل خیلی بالا نیست؛ به‌علاوه که این هزینه به ازای دریافت هر کلیک از حساب گوگل ادز شما کسر می‌شود.

این فرصت‌ها یا گپ‌ها و جاهای خالی در هر کدام از روش‌هایی که گفتیم، ممکن است وجود داشته باشد. شما یک لینک مخصوص برای هر همکار ایجاد می‌کنید و در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید. آن‌ها به‌ازای هر فروشی که از طریق لینک آن‌ها اتفاق بیفتد، از شما کمیسیون می‌گیرند. به این مسئله هم توجه کنید حتی اگر کلیک به ترافیک تبدیل شود، تا زمانی مخاطب چیزی نخرد، هزینه نمی‌کنید. حالا با لیستی که ساختید، بازاریابی ایمیلی را برای افزایش بازدید سایت شروع کنید.

این مسئله بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود که می‌توانید با کمک افزونه یواست سئو آن را تنظیم کنید و سایتی بهینه داشته باشید. به‌روز‌رسانی و بهینه‌سازی مطالب قبلی از جمله روش‌های مناسب و سریع برای افزایش ترافیک ورودی به سایت است. ممکن است مطلبی را در گذشته منتشر کرده و بازدید متوسط یا کمی هم از آن دریافت کرده باشید. با بروزرسانی مطلب و اضافه کردن بخش‌های مختلف، این مطلب عملکرد بهتری را کسب می‌کند. به طور مثال با اضافه کردن چند سوال و پاسخ آن‌ها یا اضافه کردن چند پاراگراف جدید و مهم به متن، ترافیک بهتری را دریافت خواهید کرد. حال اگر در سایتتان بخشی را تحت عنوان مشاوره آنلاین راه‌اندازی کنید طوری که کاربران باید برای مشاوره یک مبلغی را پرداخت کنند در این صورت شما مستقیماً از بازدیدتان کسب درآمد کرده‌اید.

اگر برایتان سوال است که تبلیغات کلیکی چیست؟ باید بگوییم که تبلیغات کلیکی یکی از انواع روش های تبلیغات است که به افزایش بازدید از سایت ها کمک می کند. شما هزینه این تبلیغات را در ازای هر کلیکی که بر روی آن می شود، پرداخت می کنید. به طور کلی شما تنها برای کاربرانی هزینه پرداخت می کنید که وارد سایت شما شده باشند. جهت بالابردن بازدید سایت، تمرکز خود را بر روی مقالاتی بگذارید که عناوین بلندتری دارند، چون در این صورت، کاربر با جستجوی کل مقاله و یا قسمتی از آن باز به سایت شما می‌رسد. شاید کلمات کلیدی کوتاه در اغلب موارد بیشتر از عبارت کلیدی بلند جستجو شوند، اما فراموش نکنید رتبه‌بندی کلمات کلیدی کوتاه همیشه کار سخت‌تری است.

تمام نکات و روش هایی که در این مقاله به شما آموزش داده ایم نتیجه چندین سال تجربه ما در زمینه افزایش بازدید سایت است. فقط به این نکته توجه کنید که اگر میخواهید با استفاده از این روش ها مخاطبان و کاربران هدف را جذب سایت تان کنید باید تمام روش های گفته شده را در کسب و کار و سایت تان به صورت دائم پیاده کنید. یکی از روش های افزایش بازدید سایت، سئو داخلی است که می‌تواند به رتبه‌بندی وب‌سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند و ترافیک بیشتری را به ارمغان بیاورد. محتوای ویدئویی یکی از پرمخاطب‌ترین نوع محتوا در بستر اینترنت است و توجه موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی به محتوای ویدئویی همیشه رو به افزایش است. Statista گزارش می‌دهد که 77 درصد از کاربران اینترنت 15 تا 35 ساله از YouTube برای مصرف محتوای ویدیویی استفاده می‌کنند.

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو در واقع یک‌سری اقدام است که ما یا متخصصان سئو روی سایت ما پیاده می‌کنند. در نتیجهِ این اقدامات، گوگل و دیگر موتورهای جستجو به سایت‌مان اهمیت بیشتری داده و در نتایج جستجو کاربران، رتبه بهتری به سایت می‌دهند. ما با تمرکز در بومی سازی موتورهای جستجوگر و تبلیغات نتیجه گرا برای افزایش نرخ تبدیل و ایجاد سرنخ فروش، جز پیشگامان در حوزه و صنعت دیجیتال در کشور عزیزمان ایران می باشیم. آنالیز گوگل (Google Analytics) را می‌توان یک منبع ارزشمند از اطلاعات درباره تمام جنبه‌های سایت همانند محبوب‌ترین صفحات و دموگرافی بازدیدکنندگان عنوان کرد. شما می‌توانید با بررسی دقیق داده‌های تجزیه و تحلیل و از اطلاعاتی که به دست می‌آورید، به منظور استراتژی‌های تبلیغاتی و تولید محتوای خود استفاده کنید.

می‌توانید از وب‌سایت‌هایی که حوزه کاری‌شان با شما مرتبط است، درخواست کنید تا مقاله‌ای را برای آن بنویسید و به عنوان یک پست و به نام شما منتشر شود. البته توجه داشته باشید که وب‌سایتی که قصد دارید به عنوان نویسنده، پستی را بصورت مهمان در آن منتشر کنید، از لحاظ ترافیک و بطور کلی سئو، وب‌سایت خوبی باشد. افزایش بازدید سایت،‌ اولین قدم مثبتی است که باید برای سایتتان انجام دهید تا بتوانید از آن کسب درآمد کنید! سایت را شبیه به مغازه‌ای فرض کنید که اگر پاخور نداشته باشد، احتمالا مشتری هم نخواهید داشت. البته گاهی استفاده از این خدمات رایگان و گاهی به‌صورت اشتراکی و پولی خواهد بود.

این مورد را خیلی از مشتریان در فروشگاه ذکر کرده بودند که از شهرهای دیگر هستند و از طریق وب‌سایت با دیدن تصاویر و قیمت مبل‌ها تصمیم گرفته‌اند برای خرید به فروشگاه مراجعه کنند. شما می‌توانید از کاربران جهت دسترسی به همه مقاله‌ها مبلغی را دریافت کنید که با توجه به تعداد زیاد کاربران درآمد این روش می‌تواند قابل‌توجه بشود. به همین دلیل اگر بودجۀ تبلیغات شما محدود است، این روش را به شما توصیه نمی‌کنم. اما اگر کسب و کار شما رشد خوبی داشته و به دنبال برندینگ هستید، بودجۀ تبلیغاتتان هم مناسب است، تبلیبغات بنری خیلی مناسب شماست و می‌تواند بازدید سایت شما را هم افزایش بدهد. سئو همواره یکی از مهم‌ترین نکاتی بود که در افزایش بازدید و ترافیک سایت‌ها موثر است. سئو یا بهینه‌سازی On-Page نیز یکی از جدیدترین روش‌های به‌روزرسانی در این عرصه محسوب می‌شود که برای موتورهای جستجوگر و نمایش شما به‌عنوان نتیجه جست‌وجو اهمیت بالایی دارد.

فروش و بازاریابی اینترنتی یک فرایند همه جانبه است، مثل قطعات یک دستگاه مکانیکی پیچیده که همه باید درست کار کنند تا نتیجه و کار نهایی به درستی انجام شود. در این دوره تمام آنچه برای بازاریابی دیجیتال نیاز دارید را با مثال‌هایی عملی و بومی توضیح داده‌ایم. حتماً توضیحات این دوره را بخوانید و دو فصل اولش را می‌توانید رایگان تماشا کنید. بعضی از این پلتفرم‌ها و ابزارها مثل اینستاگرام، تلگرام، پلتفرم‌های تبلیغات کلیکی و ایمیل مارکتینگ خودشان همه شاخص‌های مفید را اندازه می‌گیرند و گزارش می‌‌دهند. این سوالات فقط نمونه‌هایی از سوالات مهمی هستند که پیدا کردن جوابشان کمک می‌کند تا بازدید سایت را به شکل بهینه‌تری زیاد کنید. تحلیل کردن نتایج به دست آمده از هر کدام و رصد بازخوردها و رفتار کاربران در تمام مراحل و روش‌ها کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت را بشناسیم.

با ارسال خبرنامه های جذاب و اطلاع رسانی درباره محتوای جدید سایت خود به کاربران، می توانید آن ها را به بازدید مجدد از سایت خود ترغیب کنید. مهم است که ایمیل های ارسالی شما حاوی محتوای ارزشمند و اطلاعات مفید باشند تا کاربران تمایل داشته باشند آن ها را باز کنند و بخوانند. در زمینه تولید محتوا باید محتواهای با کیفیتی را برای سایتتان تولید کنید. هدفتان از تولید محتوا باید برطرف کردن نیاز مخاطبان و کاربران تان باشد. راه و روش های زیادی برای پیدا کردن کلمات کلیدی پر جستجو هدف تان وجود دارد.

در سئو راهکارهایی در سایت پیاده می‌شود تا رتبه وب‌سایت در کلمات کلیدی مدنظر خود، در موتورهای جستجو، بهبود یابد. سئو بطور کلی به ۲ بخش سئو داخلی و سئو خارجی سایت تقسیم می‌شود که پیشتر مقاله‌ای را در این مورد منتشر کرده‌ایم که می‌توانید آن را بخوانید. به عنوان مثال در حوزه کاری ما کلماتی مثل ” کار در منزل“، ” کسب درآمد اینترنتی” و… زیاد توسط مخاطبان و کاربران جستجو می شود. شما هم باید دست به کار شوید و اصلی ترین و کاربردی ترین کلمات کلیدی تان را که مخاطبان و کاربران زیادی آنها را جستجو می کنند را برای سایت تان انتخاب کنید. البته برای تولید محتوای پربازدید برای سایتتان پیشنهاد می کنم حتما نکات زیر را رعایت کنید.

با تنوع‌دادن به فرم‌های محتوا در بین رقبا متمایز می‌شوید و جدا از بهبود اعتبار صفحات سایت خود، بازدیدکننده‌های وفادار پیدا می‌کنید؛ کسانی که دنبال قالب‌های محتوایی هستند که شما ارائه می‌کنید. می‌توانید نحوهٔ تولید محتوا برای رسیدن به نتایج گوگل را در مقالهٔ «اصول سئو در تولید محتوا» مطالعه کنید. محتواهای پیلار و کلاستر با لینک‌های داخلی به هم مرتبط می‌شوند و از این نظر به لینک‌سازی داخلی و افزایش رتبهٔ صفحات هم کمک می‌کنند. یک بار دیگر خود را جای مخاطب بگذارید و ببینید اگر بخواهید دربارهٔ محصول یا کسب‌وکار خود جست‌وجو کنید، از چه عبارت‌ها و کلماتی استفاده می‌کنید. البته منظور از رایگان این نیست که هیچ پولی برای آن‌ها خرج نمی‌شود؛ بلکه برای یا کلیک منجر به ترافیک کاربر هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید؛ برعکس در روش‌های پولی، انتشار هزینه دارد. مطمئن باشید اگر هر آنچه که در این مقاله را به شما آموزش دادیم بدون چون و چرا در کسب و کار وسایلتان پیاده سازی کنید میتوانید بازدید سایت تان را به صورت قابل توجهی افزایش بدهید.

همچنین، به جذب مخاطب با استفاده از علائم نگارشی صحیح، جملات کوتاه و گیرا، ضرب‌المثل‌ها و بازی با کلمات بپردازید تا آن‌ها را به تبلیغات کلیکی خود، علاقمند کنید. حال فرض کنید ایده را پیدا کردید چه از طریق مستقیم و چه غیرمستقیم. نرخ تبدیل نیز مانند بهینه‌سازی وب‌سایت یک مقوله گسترده است که به آن علم بهینه‌سازیِ نرخ تبدیل هم می‌گویند (Conversion Rate Optimization). به عبارتی می‌توان نرخ تبدیل را معادل ROI یا Return On Investment قرارداد که در دنیای تجارت به معنی نرخ بازگشت سرمایه شناخته‌شده است. البته باید بگوییم که تبلیغات کلیکی نیز انواع مختلفی دارد که مشهورترین و پرکاربردترین آن ها تبلیغات کلیکی گوگل ادز نام دارد.

اما سوال اینجاست که چطور محتوایی تولید کنیم که مخاطب به آن علاقه‌مند باشد. یکی از روش‌های پرطرفدار در بازاریابی، «بازاریابی ربایشی» (Inbound Marketing) است. تمرکز این روش بازاریابی بر جذب مخاطب مناسب برای شرکت است و یکی از این روش‌های آن، تولید محتوای مناسب و استفاده از روش‌های بلاگری است. بسیاری از یوتیوبرهای ایرانی با شوق و اشتیاق کار خود را آغاز می‌کنند، ولی چون از قوانین اطلاع ندارند، درآمدی نصیب‌شان نمی‌شود. همیشه پیش‌از انتخاب موضوع و تولید محتوا، با افراد خبره در این حوزه مشورت کنید و ایده‌های خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. عنوان صفحات فرود، تیترهای مربوط به محتوای تبلیغاتی، جملاتی که در بالای هر صفحه نمایش داده می‌شوند و حتی لغات موجود در  نامک (URL) هر لینک، در ترغیب کاربران به کلیک روی آن، مؤثراند.

بک‌لینک همان پیوندی است که شما را از شبکه‌های خارجی دیگر به وب‌سایت شما متصل می‌کند. اهمیت بک‌لینک‌ها از نظر موتور جست‌وجوی گوگل از آن جهت است که ارزشمندی سایت و محتوای شما را برای تجارت‌های دیگر به‌خوبی نشان می‌دهد. درواقع هر اندازه بک‌لینک‌ها به سایت شما بیشتر باشد، به گوگل نشان می‌دهد که شما از نظر کاربران دیگر، حقیقی قابل‌اعتماد و معتبر هستید. افزایش بازدید سایت اهمیت بسیار زیادی دارد، یعنی وب‌سایتی که ترافیک مناسبی نداشته باشد، نمی‌تواند در اصطلاح حرفی برای گفتن داشته باشد، چون در اینصورت مطمئناً فروش خوبی نیز نخواهد داشت. روش‌های مختلفی برای افزایش ترافیک وجود دارد که در اینجا برخی از این روش‌ها که اکثر آنها بصورت کاملاً ساده و عملی هستند را برای شما آورده‌ایم.

انتشار پست مهمان یکی از بهترین روش‌هایی است که بازدید سایت شما را افزایش می‌دهد. این روش کمک می‌کند تا روزانه تعداد بازدیدکنندگان شما افزایش پیدا کنند. بهترین سرویس اشتراک ویدیو در دنیا یوتیوب است که روزانه هزاران نفر از این سرویس اشتراک ویدیو استفاده می کنند. به همین دلیل توصیه می کنیم حتماً در شبکه های اشتراک ویدیو شروع به تولید محتوای ویدئو کنید. این کار نه تنها باعث افزایش بازدید سایت تان می شود راحت‌تر می‌شود که مخاطبان و کاربران خیلی راحت به شما و کسب و کارتان اعتماد کنند و این کار باعث افزایش فروش و درآمدتان میشود. همانطور که گفتیم کسب و کارهای اینترنتی از این امر مستثنی نیستند.

نمی‌خواهیم با تکرار حرف‌هایی که قبلاً در مقالات ایمیل مارکتینگ گفتیم وقت شما را بگیریم. پس فقط لینک مقاله را اینجا می‌گذاریم تا سر فرصت تمام نکات را بخوانید. پس هر نوع محتوایی که تولید می‌کنید باید هدف اصلی آن تولید ارزش باشد. یعنی مقاله‌ای بنویسید که مشکل کاربر را حل کند، او را برای خرید راهنمایی کند،‌ استفاده از ابزار یا مهارتی را آموزش دهد و ده‌ها هدف دیگر. درست است که افزایش بازدید واقعی سایت شاید چند ماه طول بکشد اما راه درستش همین است.

در این صفحه، بیش از ۱۰۰ کامنت وجود دارد که بیشتر آن‌ها شامل متن پیامک بنا به درخواست مخاطب است. یک روش دیگر هم جلوتر می‌گوییم که از ویدیو مارکتینگ برای افزایش بازدید سایت بهره ببرید. می‌توانید بهترین مقالات سایت خود را به قالب ویدیویی تبدیل کنید و آن را در پلتفرم‌های ویدیویی مثل آپارات و یوتیوب منتشر کنید، از آنجا به سایت خود لینک دهید و به این ترتیب، ترافیک بیشتری راهی سایت کنید. با این کار هم بک‌لینک می‌گیرید، هم خود را به مخاطبان دیگر سایت‌ها معرفی می‌کنید و می‌توانید از آن‌ها ترافیک بگیرید. می‌توانید به محتوای خود تصویر، اینفوگرافیک و ویدئو هم اضافه کنید که قابلیت اشتراک‌گذاری بالاتری دارند. به‌علاوه، از افراد بخواهید مطالب شما را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.

بر اساس گزارشی که سایت databox منتشر کرده، نرخ کلیک بر روی بنرها بین 0 تا 1 درصد است! بنابراین تبلیغات بنری بازدهی بالایی برای افزایش بازدید سایت ندارند اما برای معرفی محصول، خدمات و آشنایی با برند می‌تواند انتخابی مناسب باشد. یکی دیگر از روش‌های خوب برای افزایش بازدید سایت ، ایجاد پست مهمان در وب‌سایت‌های دیگر است، وب‌سایت‌هایی که بطور معمول، باید حوزه کاری‌شان با شما، مرتبط باشد. در اینجا معمولاً یک مقاله کامل و جامعی را در مورد یک موضوعی می‌نویسید و به عنوان نویسنده مهمان، در آن وب‌سایت منتشر می‌کنید. نویسنده این مقالات، طبق معمول لینکی از وب‌سایت خود را در پایان پست، به عنوان منبع یا نویسنده، قرار می‌دهد که انجام اینکار، هم باعث لینک‌سازی می‌شود و هم ترافیک بسیاری را روانه وب‌سایت نویسنده می‌کند. یکی مهم‌ترین مواردی که برای افزایش بازدید سایت تان باید به آن توجه داشته باشید، سئو وب‌سایت‌تان است.

شما اگر یک سایت فروشگاهی دارید می دانید که افزایش ترافیک در سایت باعث می شود که فروش بیشتری داشته باشید. بنابراین بالا بردن بازدید وب سایت یکی از موارد مهمی است که تاثیر بسیار زیادی بر افزایش میزان درآمد شما دارد. تنها چیزی که شما نیاز دارید آشنایی با انواع روش های افزایش بازدید سایت در سال 2023 است. روش های مختلفی همچون استفاده از انواع شبکه های اجتماعی، نکات تاثیرگذار در بازاریابی سنتی، محتوای مناسب و … می تواند باعث بالا بردن بازدید سایت در گوگل بشود. در این روش، باید در حوزه کسب و کاری خود تمامی کلمات و عبارت کلیدی را پیدا کنید و سعی کنید بر روی این کلمات، کار کنید تا سایت شما رتبه خوبی را در گوگل دریافت کند.

این بخش، شامل تمامی محصولات قابل دانلود یا محصولات آنلاین است که کاربران می‌توانند بعد از خرید، به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این محصولات شامل دوره‌های آموزشی، کتاب‌های الکترونیکی، قالب‌های گرافیکی، اپلیکیشن‌ها، موسیقی، فیلم و هر محصولی است که قابل ارائه به‌صورت دیجیتال باشد. برای یافتن نمونه‌هایی از ارائۀ کد تخفیف تأثیرگذار و هدفمند برای جذب مشتری و بهبود نرخ کلیک، می‌توانید به مقالۀ «پیامک تخفیف جذاب» مراجعه نمایید. شما می‌توانید از تصاویر خلاقانه و جذابی که در ادامه قرار داده‌ایم، الگو گرفته و باعث افزایش CTR تبلیغات‌تان شوید. ترکیب این موارد با کلمات و جملاتی که نیازهای مخاطب شما را پوشش می‌دهند، می‌تواند مشتری را به کلیک روی لینک‌های‌تان، ترغیب کند.

درصورتی‌که از این قافله عقب بمانید، شاید در این ماراتن نفس‌گیر فرسنگ‌ها عقب بمانید! بنابراین توجه به این مسئله را در اولویت به‌روزرسانی‌های خود قرار دهید. اگر در گذشته تعداد مشتریانی که در طول روز به مغازه شما سر می‌زدند اهمیت داشت، در سال‌های اخیر تعداد بازدیدهای سایت مهم تلقی می‌شود و صاحبان تجارت‌ها تمایل به افزایش همیشگی آن دارند. بیشتر این روش‌ها رایگان بوده و بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای انجام می‌شوند. اما چه مواردی بر روی سرعت بارگذاری تأثیر می‌گذارند؟ مواردی مانند هاست انتخاب‌شده، طراحی سایت، بهینه بودن یا نبودن تصاویر، فعال‌بودن پلاگین‌های مختلف و چند مورد دیگر بطور مستقیم تأثیر می‌گذارند. اما باید بدانید که سئو یک پروژه موقتی و چندماهه نیست که سریعا بتواند شما را به بازدهی برساند.

با بررسی رفتار کاربر می‌توانید سایت را بهینه و ضعف‌های آن را برطرف کنید. ریچ اسنیپت‌ها اطلاعات بیشتری راجع به صفحه وب‌سایت در نتایج جست‌وجو نشان می‌دهند. این اطلاعات شامل قیمت محصول، امتیاز صفحه، نظرات درج‌شده و… هستند و در صفحه نتایج ظاهر می‌شوند. یک مطالعه توسط Search Engine Land نشان داد که این ویژگی می‌تواند تا 30% کلیک روی سایت شما را افزایش دهد. قراردادن این امکان در صفحه بسیار ساده‌ است؛ اما شما را از رقبا متمایز می‌کند.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/