راهنمای سئو فروشگاه اینستاگرام برای افزایش فروش!

افزایش فروش در اینستاگرام با ۲۶ ترفند حرفه‌ای اینستاگرام مارکتینگ آکادمی اینفوگرام

پروفایل شما اولین چیزی است که کاربران هنگام بازدید از صفحه شما می‌بینند. اطمینان حاصل کنید که عکس پروفایل، نام کاربری، و بایو (Bio) شما حرفه‌ای و جذاب هستند. بایو باید به وضوح توضیح دهد که شما چه کاری انجام می‌دهید و چگونه می‌توانید به مشتریان کمک کنید. همچنین، لینک وبسایت یا صفحه فروش خود را در بایو قرار دهید تا دسترسی به محصولاتتان آسان‌تر باشد. یکی از بهترین سایت‌های افیلیت مارکتینگ با سابقه، ShareASale است.

اگر برای تبلیغات در اینستاگرام نیاز به کمک دارید، می‌توانید از خدمات پلتفرم جریان در این زمینه استفاده کنید. با توجه به نیاز صفحه‌تان یکی از دو نوع تبلیغات بازدیدی یا تعرفه‌ای را انتخاب کنید و کمپین تبلیغاتی‌تان را به بهترین شکل پیش ببرید. حالا چطور می‌توانید جزو دستۀ اول باشید؟ در این مقاله می‌خواهیم راهکارها و روش‌هایی را معرفی کنیم که برای افزایش فروش در اینستاگرام مفید هستند و امتحان خود را پس داده‌اند. اگر تا الان به نتیجۀ دلخواه نرسیده‌اید یا در ابتدای مسیر هستید، این مقاله را از دست ندهید. با طرح سوالات چالش‌برانگیز یا به اشتراک گذاشتن تیزرهای کوتاه، کنجکاوی مخاطبان را برانگیخته و آن‌ها را ترغیب کنید تا استوری‌های بعدی شما را دنبال کنند. استیکرهای پرسش و پاسخ، نظرسنجی و اسلایدهای قابل کلیک نیز جذابیت داستان‌سرایی شما را بیشتر کرده و تعامل با مخاطبان را افزایش می‌دهند.

همچنین مخاطبان را به تعامل با خود، بازدید از سایت و خرید تشویق کنید. یکی از مهم‌ترین روش‌های فروش در اینستاگرام ، استفاده از تبلیغات است. اینستاگرام گزینه‌های متنوعی را پیش رویتان قرار می‌دهد که می‌توانید هر کدام را براساس نیاز، بودجه و استراتژی محتوای خود انتخاب کنید. این پلتفرم، محیط بسیار مناسبی برای ایجاد انواع کمپین‌های تبلیغاتی است. فقط کافیست کمپین خود را راه‌اندازی کنید، هشتگ مناسب آن را انتخاب کرده و آن را در پیج بیزنس خود منتشر کنید.

استفاده از استیکرها و ایموجی‌ها کمک زیادی به صمیمی شدن با مخاطبان می‌کند. با همین کار ساده می‌توانید کمک زیادی به افزایش فروش در اینستاگرام کنید. این زمان با تحلیل پیج و استفاده از ابزار اینسایت اینستاگرام به ‌دست می‌آید. در واقع می‌توانید ببینید که مخاطبان شما در چه زمانی آنلاین هستند و تعامل بیشتری دارند. از چنین زمان‌هایی برای بیشتر دیده شدن پست و استوری استفاده کنید.

سرمایه‌گذاری در سئو اینستاگرام در حقیقت یکی از مهم‌ترین و موثرترین استراتژی‌هایی است که هر کسب‌وکار یا برند می‌تواند برای رشد و ارتقای جایگاه خود در فضای دیجیتال به کار گیرد. اینستاگرام به عنوان یکی از پلتفرم‌های محبوب اجتماعی در سطح جهان، همواره یکی از ابزارهای اصلی ارتباطی و تبلیغاتی برای برندها و کسب‌وکارها بوده است. اما در این بین، تنها داشتن یک پیج جذاب یا محتواهای زیبا کافی نیست. برای اینکه محتوای شما به دست مخاطبین هدف برسد و بتوانید از تمام ظرفیت‌های این پلتفرم بهره‌برداری کنید، نیاز به سئو اینستاگرام دارید. امروزه در دنیای دیجیتال، مفهوم سئو تنها محدود به بهینه‌سازی سایت‌ها نمی‌شود.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مثل خود اینستاگرام یا پلتفرم‌های مناسب دیگر مثل تلگرام و توییتر از جمله روش‌های مؤثر برای دیده‌شدن فروشگاه آنلاین شماست. این تبلیغات باید هدفمند انجام شوند؛ به این معنا که محتوای تبلیغاتی را براساس سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و علایق مخاطبان هدف تولید و سپس منتشر کنید. محتوای پیج شما نقش حیاتی در حفظ دنبال‌کنندگان فعلی و جذب فالوورهای جدید دارد. جدا از بحث جذابیت بصری، تولید محتوا در اینستاگرام باید برای مخاطبان ارزش خلق کند و اطلاعات مفیدی به آن‌ها ارائه دهد. یک راه خوب برای تولید محتوای اصولی، تحقیق دربارۀ نیازها و مشکلات مخاطبان هدف است.

این را بگذارید کنار اینکه 20 درصد ویوها در حالت بی‌صدا دیده می‌شوند! استفاده از زیرنویس‌های خودکار هم یکی از روش‌های کاربردی است که پیشنهاد می‌کنیم، فعال‌سازی آن از سمت شما روشن باشد. اگر کاربری بخواهد آن را خاموش کند، می‌تواند اینکار را با رفتن به قسمت تنظیمات حساب خود انجام بدهد اما خاموش کردن آن از سمت شما هیچ مزیتی ندارد. الگوریتم اینستاگرام به فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا محصولاتشان در بخش‌های خاصی از این پلتفرم، مانند اکسپلور، بیشتر دیـده شود. این الگوریتم به‌طور خودکار محصولات برچسب‌گذاری شـده را در معرض دید کاربرانی که علاقه‌مند به خرید هستند، قرار می‌دهد و به این ترتیب برند شما به طور گسترده‌تری معرفی می‌شود.

این کار نه‌تنها اعتبار آنلاین‌شاپ شما را تقویت می‌کند، بلکه باعث جذب مشتریان جدید و افزایش فروش در اینستاگرام هم می‌شود. از سوی دیگر، اعتمادسازی یکی از کلیدهای موفقیت در کسب و کارهای آنلاین است. یکی از این برنامه‌ها، برقراری ارتباط تلفنی با مشتریان است که می‌تواند به شما کمک کند تا نظرات و نگرانی‌های آن‌ها را بشنوید و آن‌ها را راهنمایی کنید. همچنین، به اشتراک گذاشتن تجربیات مثبت دیگر مشتریان از محصولات شما می‌تواند به افزایش اعتماد مشتریان کمک کند و در عین حال، احساسات آن‌ها را نیز تحریک کند. مهم است که برای شروع کسب‌وکارتان در اینستاگرام هدف مشخصی داشته باشید.

اگر شما بتوانید روندی پر نفع را در هدیه دادن پیش بگیرید، فروشتان بسیار بالا خواهد رفت. تعامل با مخاطبان تنها به پاسخ دادن به کامنت و دایرکت محدود نمی‌شود. از آن‌ها بخواهید با محتوای شما تعامل کنند، آن را به اشتراک بگذارند و نظرسنجی‌ها را انجام دهند. اگر صاحب کسب‌وکار در اینستاگرام هستید، لازم است حساب کاربری خود را به بیزنس اکانت تغییر دهید و دسته‌بندی مرتبط را انتخاب کنید. ولی بهترین آنها مربوط به بررسی پیج های رقبا و آزمون و خطا در پیج خودتان است.

هر همکار فروش یک لینک اختصاصی دارد که از طریق آن محصولات و خدمات را تبلیغ کرده و کمیسیون‌های حاصل از فروش را دریافت می‌کند. حالا اگر دلتان می‌خواهد که یک درآمد دلاری خوب از فروش محصولات داشته باشید، باید به سراغ افیلیت مارکتینگ‌های خارجی بروید. البته این نوع وب سایت‌ها محدودیت‌هایی در پرداخت هزینه دارند، اما اگر شرایط دریافت آن را داشته باشید می‌توانید پول خوبی به جیب بزنید. سایت دیما افیلیت برای فروش محصولات خودش نیاز به همکار فروش ندارد. بلکه از طریق دیما افیلیت می‌توانید با کسب و کارهایی که برای فروش محصول و خدمات خود نیاز به همکار فروش دارند، آشنا ‌شوید.

برای این کار باید یک استراتژی محتوایی مناسب داشته باشید، مرتب محتوا منتشر کنید، هشتگ‌های درست به کار ببرید و در مکالمه با مخاطبان خوش اخلاق باشید. یعنی یک اسم و آیدی مناسب انتخاب کنید و لوگوی برندتان را به عنوان تصویر پروفایل قرار بدهید. کپشن عنصر جدایی‌ناپذیر در پست‌های اینستاگرامی است که یکی از مهم‌ترین ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام شمرده می‌شود. اگر تصویری جذاب اما کپشنی ضعیف دارید، باید بدانید که پست شما به خوبی دیده نخواهد شد. کپشن حکم ورودی و یا ویترین را در پست‌های اینستاگرام دارد، بنابراین توجه به آن و نوشتن حرفه‌‌ای و بی‌نقص کپشن‌ها نقش اساسی را در افزایش فروش در اینستاگرام بازی می‌کند. می‌توانید اطلاعات بسیار خوبی درباره محصولی که تبلیغ کرده‌اید، بنویسید.

وب‌سایت فروشگاهی بستر مناسبی برای نمایش تمامی محصولات، به‌روزرسانی قیمت‌ها و موجودی اجناس، پرداخت آنلاین و سریع، مدیریت سفارشات و ارائۀ خدمات پشتیبانی به مشتریان است. فراموش نکنید صرفا داشتن یک صفحه در اینستاگرام به معنای فروش موفق نیست. برای تبدیل مخاطبان به مشتری، نیاز به یک استراتژی فروش منظم و خلاقانه دارید. حالا که با اصول اولیه فروش اینترنتی در اینستاگرام آشنا شدید، در این بخش به شما کمک می‌کنیم تا با روش‌های نوآورانه، فروش خود را در اینستاگرام به میزان قابل توجهی افزایش دهید. برخورد مناسب، صبورانه و با حوصله، مهم‌ترین ملاک برای افزایش فروش در اینستاگرام است‌. زمانی که مخاطبان تجربه خرید لذت‌بخشی از برند شما داشته باشند، مجددا به سوی شما برمی‌گردند.

تعداد مشخصی هشتگ داشته باشید (مثلا بین ۵ تا ۱۰ هشتگ) و در هر پست آن‌ها را به کار ببرید. اگر نیاز به هشتگ‌های بیشتری دارید، آن‌ها را به صورت کامنت زیر پست ذکر کنید. فروشگاه اینستاگرام (Instagram Shop) به عنوان یکی از ابزارهای پیشرفته در دنیای تجارت الکترونیک شناخته می‌شود. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که محصولات خود را مستقیماً از طریق اینستاگرام به کاربران معرفی کرده و فروش خود را افزایش دهید. در این مقاله، به بررسی مراحل راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرام، نکات بهینه‌سازی و همچنین راهکارهایی برای افزایش فروش خواهیم پرداخت. همچنین، می‌توانید هشتگ‌های اختصاصی برای برند خود ایجاد کنید تا دنبال‌کنندگان بتوانند محتوای مرتبط با برند شما را به راحتی پیدا کنند.

از ویژگی‌های تعاملی مانند نظرسنجی‌ها، گیف‌ها و سوالات استفاده کنید تا استوری‌های شما برای مخاطبان جذاب‌تر شود و آن‌ها را به خرید محصولات تشویق کند. اینستاگرام یک پلتفرم تصویری است، بنابراین استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت برای نمایش محصولات اهمیت زیادی دارد. سعی کنید از عکس‌های واقعی و ویدیوهای عملی محصولات خود استفاده کنید تا ارتباط بهتری با مخاطبان خود برقرار کنید و آن‌ها را به خرید ترغیب کنید. با استفاده از دایرکت مارکتینگ می‌توانید به طور مستقیم با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، پیام‌های شخصی ارسال کنید، پاسخ سوالات آنها را بدهید و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهید. این نوع ارتباط فرصتی بی‌نظیر برای تقویت روابط با مشتریان و افزایش وفاداری آن‌هاست. استوری‌های اینستاگرام فرصت خوبی برای معرفی محصولات از زوایای مختلف است.

فروش بیشتر در اینستاگرام نیازمند ترکیبی از استراتژی‌های خلاقانه و تحلیلی است. اینستاگرام یک ابزار قدرتمند برای رشد کسب و کار شماست، از آن به بهترین نحو استفاده کنید. در دنیای دیجیتال امروز، اینستاگرام به عنوان یکی از قوی‌ترین پلتفرم‌ها برای بازاریابی و فروش محصولات شناخته شده است. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، اینستاگرام یک فرصت بزرگ برای کسب و کارها به منظور افزایش فروش و تعامل با مشتریان فراهم می‌کند. در این مقاله، به بررسی راه‌های موثر برای فروش بیشتر در اینستاگرام می‌پردازیم.

این ها برخی از تکنیک های فروش هستند که میتواند تاثیر زیادی در فروش شما داشته باشد. به علاوه، همانطور که دیدید، اینستاگرام ویژگی دارد که بتوانید اجناس را از طریق محیط خودش هم بفروشید. دلیلی که از این مثال استفاده شد این است که این پست از ویژگی تبلیغات هدفدار، که قبلتر درموردش گفته شد، هم استفاده کرده است. اما زمانی که یک کاربر از میان پست‌های نمایش داده شده میگذرد، این پست با بقیه‌ی موارد ترکیب میشود و آزار دهنده نیست. همانطور که میبینید این نمونه‌ی هدیه دادن با تمام مواردی که تا به حال دیده‌اید، کمی متفاوت است. یا مثلا اکثر رقبای شما، هیچ نوع گارانتی بر روی محصولات خودشان ندارند یا هیچگونه تخفیفی بر روی محصولات خودشان قرار نمیدهند یا اینکه قیمت های آنها خیلی بالاست و ….

به همین سبب بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها، در اینستاگرام رشد و گسترش بیشتری دارد. با این روش هم می‌توانید مخاطبان جدیدی را جذب کنید و هم مخاطبان قدیمی خود را به خوبی حفظ کنید. در نتیجه میزان فروش در اینستاگرام نیز به شکل قابل توجهی بیشتر می‌شود. اگر می‌خواهید کسب‌ و کار اینستاگرامی موفقی داشته باشید، تمرکزتان روی ایجاد اعتماد بین مخاطبان و تبدیل آنها به مشتریان وفادار باشد. یک ایده فروش در اینستاگرام، انتشار پیام‌های مثبت و رضایت مشتریان است. در واقع این نوع محتوا یکی از بهترین ترفندهای بازاریابی و جذب مشتری حرفه‌ای بوده که کمک زیادی به جلب اعتماد مخاطبان می‌کند.

این روند باعث می‌شود که رفته‌رفته به مخاطبان وفادار شما تبدیل شوند. تبلیغات اینستاگرام یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش دسترسی و فروش است. با استفاده از تبلیغات هدفمند، می‌توانید محصولات خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید. از انواع مختلف تبلیغات مانند پست‌های تبلیغاتی، استوری‌های تبلیغاتی، و تبلیغات ویدیویی استفاده کنید تا به بهترین نتیجه دست یابید. از عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده کنید که محصولات شما را به خوبی نشان دهند. سعی کنید محتوای شما متنوع باشد؛ از پشت صحنه تولید، نظرات مشتریان، و راهنمای استفاده از محصولات استفاده کنید تا مخاطبان را درگیر نگه دارید.

اگر بودجه کافی برای استخدام عکاس حرفه‌ای ندارید، تکنیک‌های نورپردازی، عکاسی با موبایل و ویرایش عکس را یاد بگیرید تا بتوانید کیفیت تصاویر خود را به میزان قابل توجهی ارتقا دهید. یکی از نکات مهم آموزش فروش اینترنتی در اینستاگرام، آشنایی با Call To Action یا به اختصار CTA است که به معنای «فراخوان به اقدام» شناخته می‌شود. دیگر منتظر چه فرصتی هستید؟ فرصتی بالاتر از این که بدون سرمایه اولیه و هزینه بتوانید درآمد ریالی و دلاری داشته باشید. بزرگ‌ترین مزیت Shopify در این است که می‌توانید از فروش محصولات پورسانت بالایی دریافت کنید. Shopify بستر مناسبی برای شروع فعالیت در زمینه Affiliate marketing است.

درآمد سالانه بازاریابان در سایت‌های خارجی می‌تواند بین 10,000 دلار تا 400,000 دلار متغیر باشد. از لحظه ای که تصمیم می گیرید در فضای مجازی حضور داشته باشید تا زمانی که ایده های شما اجرایی و سپس شکوفا می شوند، مسیر سختی پیش رو دارید. پنتازوم با ارائه مشاوره و خدمات کسب و کار در این مسیر همراه صبور و حرفه ای شماست. فکر نکنید که کد‌های تخفیفی فقط باید در پست‌ها و استوری‌های صفحه‌ی تجاریتان قرار بگیرد. به فالوور‌های اینستاگرامتان پیشنهاد تخفیف دهید تا آنها را تشویق به خرید کنید. مطمئناً این حس را دارید که این کار طاقت‌ فرسایی خواهد بود و مدیریتش بسیار سخت است، اما این یک “باید” است که به فالوور‌هایتان در اینستاگرام پاسخ دهید.

با تگ کردن محصولات، کاربران می‌توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. به‌جای فروش تکی محصولات، پکیج‌های جذاب درست کنید و با ترکیب چند کالای مکمل، محصولاتتان را دسته‌ای بفروشید. این نوع بسته‌بندی باعث می‌شود مشتریان احساس کنند که در ازای پرداخت هزینۀ کمتر، ارزش بیشتری دریافت می‌کنند. مثلاً اگر آنلاین‌شاپ محصولات آرایشی و بهداشتی دارید، یک پکیج کامل برای محصولات مراقبت از پوست یا مو درست کنید و آن را با تخفیف ویژه بفروشید. استوری و لایو دو ابزار قدرتمند برای تعامل مستقیم برای فالوورها هستند. در استوری اینستاگرام می‌توانید روزانه با مخاطبان خود در ارتباط باشید، پیشنهادها و تخفیف‌های ویژه را اطلاع‌رسانی کنید یا انواع نظرسنجی و پرسش‌وپاسخ را به اشتراک بگذارید.

در یک استراتژی فروش اینستاگرام، شما باید محتواهای سرگرم کننده، آموزنده، محتوای مربوط به محصول، محتوای اعتمادسازی و… را در کنار هم منتشر کنید. بهزاد آذریان با بیش از ۵ سال سابقه در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، به عنوان فردی فعال و نوآور شناخته میشود. او با تمرکز بر توسعه راه حل های دیجیتال، توانسته است به کسب و کار ها کمک کند تا حضور آنلاین خود را بهبود بخشند و به موفقیت های چشمگیری دست یابند. تجربیات او در ایجاد استراتژی های بازاریابی دیجیتال و بهینه سازی وب سایت ها نشان از دانش و مهارت های عمیقش در این حوزه دارند. برای جذب فالوورهای هدفمند، باید محتوایی تولید کنید که با علایق و نیازهای مخاطبان هماهنگ باشد و از هشتگ‌های مرتبط و مشارکت با اینفلوئنسرها بهره بگیرید. همچنین، تعامل فعال با فالوورها و پاسخ به سوالات و نظرات آن‌ها می‌تواند در جذب و حفظ فالوورهای هدفمند موثر باشد.

در واقع سریع‌ترین راه برای رساندن محتوای هدف شما به مخاطبانتان، پست‌های پین شده هستند. یکی از مواردی که می‌تواند به اعتمادسازی کمک کند، پاسخگویی سریع به سوالات و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان است. سعی کنید به نظرات، سوالات و پیام‌های مشتریان پاسخ دهید و حس اعتماد را تقویت کنید. از جمله راهکارهایی که برای رسیدن به این هدف سراغ داریم، ارائۀ پیشنهادهای ویژه به مشتریان جدید است. این پیشنهاد می‌تواند تخفیف ویژه برای اولین خرید، ارسال رایگان یا یک هدیۀ کوچک به‌عنوان تشکر از خرید اول باشد.

علاوه‌براین، نوشتن توضیحات مناسب و کامل که شامل روش سفارش یا دسترسی به شماست هم مثل همیشه باید از اولویت‌های شما باشد. در Commerce Manager فیسبوک، محصولات را به صورت دستی یا از طریق فایل اکسل اضافه کنید.

اما یک راه مهم برای فروش و تبلیغ از بستر استوری، تبلیغات محصول به همراه لینک خرید آن است. زمانی که لینک خرید در سایت خود را به استوری متصل می‌کنید، فضای راحت‌تر و مناسب‌تری برای خرید مشتری فراهم خواهید کرد. وجود لینک روی استوری اینستاگرام و اتصال راحت مخاطب به درگاه خرید سایت، موجب اقدام سریعتر خریداران و مشتریان به انجام خرید می‌شود. در دنیای دیجیتال امروز، اینستاگرام یکی از مهم‌ترین و قدرتمندترین ابزارها برای کسب و کارها است. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، این پلتفرم فرصتی بی‌نظیر برای دسترسی به مشتریان جدید و افزایش فروش فراهم می‌کند. آموزش فروش در اینستاگرام ترفندهای مختلفی دارد که یکی از آنها ارتباط با کسب ‌و کارهای بومی است.

اگر شرکت شما در رویدادی خاص قرار دارد، به فالوور‌هایتان دسترسی انحصاری به فرایندی که در پشت پرده اتفاق میفتد، بدهید. با این کار مخاطبانتان احساس میکنند که در این موضوع سهیم هستند و درباره‌ی برندتان مشتاق تر میشوند. اما راه‌های مختلف بسیار زیادی برای خلاقیت در این جریانات وجود دارد. فالوور‌هایتان را به یک تور در دفتر کارتان ببرید و به آنها کارکنانتان را نشان دهید. همینطور یک تگ از اسم، قیمت و لینکی به بخش خرید آن محصول دیده میشود. تمام کاری که یک فرد باید انجام دهد، کلیک بر روی تگ محصول است تا مستقیماً به وب‌سایت راهنمایی شود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ کاردان سئو در زمستان ۱۳۹۹ با هدف ارائه خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ و کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط تاسیس گردیده است. شاید تا به حال به میزان اهمیت صدای برند در میان مخاطبان توجه نکرده باشید. اما این نکته علاوه بر افزایش فروش، به برندسازی نام تجاری تان کمک می کند. پیشنهاد می شود روشی را برای برقراری ارتباط انسانی میان مخاطبان ایجاد کنید. به عنوان مثال برای فروش در اینستاگرام استفاده از شکلک ها در زیرنویس ها یا بوجود آوردن یک انیمیشن در ویدیوها موجب شده تا شانس بیشتری در جذب مشتری داشته باشید. راستی‌آزمایی یکی از اصول اساسی و ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام است.

بازار افیلیت مارکتینگ در سال 2023 به ارزش 15.7 میلیارد دلار رسیده است. پیش‌بینی می‌شود ارزش این بازار تا سال 2030 به 36.9 میلیارد دلار افزایش پیدا کند. با استفاده از رنگ های مناسب و محتوای باکیفیت و عکس برداری اصولی از محصول، به پیج زیبایی بیشتری می‌بخشید. از آنجا که اینستاگرام با سرعت بسیار زیادی در حال رشد است، این عاقلانه است که از این محیط برای اجرای روش اصلی فروشتان استفاده کنید. ترکیب کردن کد‌های تخفیفی با تبلیغات هدفدار میتواند فوق‌العاده مؤثر باشد؛ چرا که تبلیغ به دکمه‌ی فراخوانی برای وصل کردن مستقیم کاربران به وب‌سایتتان مجهز است. این موضوع باعث میشود فالوور‌ها این احساس را داشته باشند که پیشنهادی را دریافت میکنند که بقیه‌ی افراد از آن خبری ندارند.


https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/