راهکارهای نوین برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام2022-02-07

تبلیغات در اینستاگرام بهترین راه های تبلیغات موثر در اینستاگرام شایگان

تحت چنین شرایطی می‌توانید در بستر سوشال مدیا پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. همکاری در تبلیغات اینستاگرام هر کسب و کاری را در مسیر رشد و پیشرفت قرار می‌دهد. قبل از شروع به تبلیغ در اینستاگرام، باید اهدافی خود را به دقت شناسایی کنید. آیا هدف شما افزایش فروش، افزایش شناخت برند، جذب مخاطبان جدید یا تقویت رابطه با مشتریان فعلی است؟ با شناسایی اهداف خود، می‌توانید استراتژی‌های مناسب تبلیغاتی را طراحی کنید. از جمله موارد مهم، ساختن پیج و صفحه جذاب است، که با این اقدام، فرصت افزایش تعداد فالوورها بعداز ورود کاربر به صفحه افزایش می‌یابد.

این نوع تبلیغ بر اساس تعداد کلیک‌ها (به ازای هر کلیک) و تعداد دفعات نمایش(هر 1000 نمایش)  است. برای آشنایی بیشتر با اینفلوئنسر مارکتینگ، این مقاله از نوین هاب را بخوانید. به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است هدف شما، ترکیبی از اهداف گفته شده باشد.

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب این ابزارها در نظر گرفتن اندازه و تعداد تبلیغات مورد نظر ضروری است. اگر مدیریت چندین کمپین را به عهده دارید یا می‌خواهید روی کمپین‌های خود کنترل دقیقی داشته باشید، احتمالا Power Editor گزینه خوبی محسوب می‌شود. اما در حالت کلی Ads Manager بیشتر نیازهای مارکترها را برآورده می‌کند و تمرکز ما در این مطلب نیز روی این مورد است. پیج‌های فیسبوک عادی صرفا برای استفاده شخصی مناسب هستند اما برای تبلیغ در اینستاگرام باید به طور خاص از یک پیج تجاری مختص کسب‌وکارها، برندها و سازمان‌ها استفاده کنید. در ادامه مرحله به مرحله این فرایند را برای شما تجزیه و تحلیل می‌کنیم.

نداشتن عکس پروفایل یا استفاده از یک عکس نامناسب می‌تواند باعث کاهش تعداد فالوورهای شما شود. اگر هدفتان برندینگ سازمان یا محصولتان است، می‌توانید از لوگوی آن استفاده کنید. علاوه بر تصویر، نام پیج خود را هم با دقت انتخاب کنید تا افراد به راحتی شمارا شناسایی کنند و در ذهنشان ماندگار باشید. تبلیغات اسپانسری، یکی از ابزارهای پرقدرت اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی و با تاثیرگذاری بالا، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان مناسب معرفی کنید. این سیستم تبلیغاتی با استفاده از فیسبوک مدیریت می‌شود و برای فعال‌سازی آن نیاز به کارت بانکی ارزی دارید. با تعیین گروه مخاطبین مورد نظر خود، می‌توانید تبلیغات خود را به آن‌ها نمایش دهید و بدین ترتیب محبوبیت و فروش خود را افزایش دهید.

در حال حاضر برای اجرای برخی از پلن‌های تبلیغاتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باید هزینه پرداخت کنید. برای گروه خاصی از کسب‌ و کارها تبلیغات در قالب اسپانسرینگ بیشترین میزان از بازدهی را دارد. همچنین انتشار Reels به صورت مداوم بهترین نتایج مثبت را به همراه خواهد داشت. این روش از تبلیغ در اینستاگرام به دلیل بازدهی بسیار بالایی که دارد؛ مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از صفحات میلیونی در این شبکه اجتماعی از طریق تبلیغات در اینستاگرام موفق به کسب درآمد بیشتر شده‌اند. یکی دیگر از راه‌های تبلیغات مؤثر برای جذب مشتری این است که در سایر شبکه‌های اجتماعی دربارهٔ اکانت اینستاگرام خود صحبت کنید.

اما اینکه آن فالوورها پس از مراجعه به پیج شما حاضر شوند شما را نیز دنبال کنند به نحوه تبلیغ،میزان جذابیت 12 پست آخر شما، میزان جذابیت بیوگرافی و توضیحات شما بر می گردد. اگر پیجتان تجاری است ویژگی هایی را بنویسید که مردم بخاطر آن باید شما را انتخاب کنند. فالور بالا در پیجی که می خواهید به او تبلیغات دهید بسیار مهم است؛ زیرا تعیین جمعیتی است که قرار است تبلیغات شما را ببینند و چه بهتر که این تعداد بالا باشد. به طور کلی آگاهی درباره انواع مختلف تبلیغات در اینستاگرام جهت بهره گیری درست از آن، بسیار مهم است و بدین ترتیب خواهید توانست بسته به اهداف شغلی خود، تبلیغات مفید یا مرتبط را برگزینید.

به جای این، بگردید پیج‌هایی را پیدا کنید که بر روی یک موضوع تمرکز دارند. مثلاً اگر تبلیغ‌تان در زمینه فروش غذای حیوانات خانگی است، پیج‌های حیات وحش گزینه‌های مناسبی هستند، نه پیج‌هایی که در کنار دیگر محتواها، بعضی مواقع هم ویدیوهای حیوانات را قرار می‌دهند. و از آنجا که قصد ارسال تبلیغات در اینستاگرام را دارید باید حساب اینستاگرام‌تان را به حساب تبلیغاتی فیسبوک خود متصل کنید. برای انجام این کار باید روی گزینه افزودن حساب (Add Account) کلیک کنید.

۵. از هشتگ‌ها برای تبلیغات با هدف جذب مشتری استفاده کنید

هدف شما از تبلیغ در اینستاگرام ممکن است آگاهی از برند، فروش بیشتر، افزایش فالوور و… باشد. با اضافه شدن استوری‌های اینستاگرام، کسب و کارها قالب دیگری پیدا کردند تا بتوانند خود را به بازار عرضه کنند. بعد از آن IGTV، امکان ارسال فیلم‌های عمودی طولانی را فراهم کرد و کسب و کارها از آن برای ویدیو مارکتینگ‌های طولانی‌تر و گاهی استوری تلینگ، استفاده کردند. تبلیغات اینستاگرام به یکی از شاخه‌های جداناپذیر در بودجه‌بندی تبلیغات کسب و کارها تبدیل شده‌است. آژانس تبلیغاتی کارینو در خدمت شماست تا با ارائه خدمات مدیریت تبلیغات در این پلتفرم، به شما کمک کند. برای بهره‌مندی از پتانسیل کامل تبلیغات در اینستاگرام، می توانید همین حالا با کارشناسان کارینو تماس بگیرید و تبلیغات هدفمند و پربازده را تجربه کنید.

این پست از بلاگ نوین هاب را تا انتها دنبال کنید و بعد با اطلاعات کامل در اینستاگرام تبلیغ کنید. اما خیلی وقت‌ها این بودجه‌ها با ناآگاهی درباره تبلیغات اینستاگرام هدر می‌روند و به ناامیدی از تبلیغات آنلاین منجر می‌شوند. پس با توجه به این نکات باید اصول متعددی را برای قرار گرفتن در اکسپلور در نظر بگیریم و بدانیم که پست ما اگر به اکسپلور بیاید برای چه کسانی به نمایش در خواهد آمد. برای اینکه پست های شما در اکسپلور نمایش داده شود با مشاورین ما تماس بگیرید. پس از آشنایی و بالا بردن شناخت کامل از مشتریان بالقوه باید سراغ پیج هایی بروید که احتمال می دهید آن پیج ها بیشترین مخاطب بالقوه را برای شما دارند و در آنها تبلیغ بدهید. مشکل آن ها این است که فقط ساخته شده اند و شخصی مدیریت این صفحه ها را انجام میدهد.

اگر به یادگیری روش اول علاقمندید، می‌توانید این راهنما را دنبال کنید. همین طور اگر هدف شما «افزایش فروش» باشد، باید پیج‌هایی را برای تبلیغات در نظر بگیرید که مخاطبان آن‌ها به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند باشند. برای رسیدن به موفقیت در تبلیغات اینستاگرام، باید استراتژی‌های مناسبی را برای تبلیغات خود در نظر گرفته و از روش‌های موثر برای دیده شدن استفاده کرد.

اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های مهم برای ارتباط با مخاطبان و برندسازی است. برای دستیابی به موفقیت در این شبکه اجتماعی، داشتن استراتژی‌های مناسب برای افزایش تعامل با فالوورها بسیار حیاتی است. در این مقاله، 10 استراتژی مؤثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام معرفی می‌شود که به شما کمک می‌کند تا با فالوورهای خود ارتباط بهتری برقرار کنید و برند خود را در این پلتفرم بهبود دهید. تحت چنین شرایطی می‌توانید در مسیر امن و مطمئن رشد و موفقیت شغلی قرار بگیرید. تبلیغ در اینستاگرام بسیار راحت و آسان می‌باشد و با اجرای ترفندها و استراتژی‌های گوناگون می‌توانید مخاطب هدف را جهت خرید و دریافت خدمات جذب کنید. برای موفقیت بیشتر در این زمینه از تبلیغ باید بودجه مشخصی را در نظر بگیرید.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

آشنایی با قالب های آگهی، به شما کمک می کند تا استراتژی های موثری برای جذب مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند خود ایجاد کنید. با انتخاب صحیح قالب های تبلیغاتی و استفاده از محتوای جذاب، به نتایج قابل توجهی دست یابید و کسب و کار خود را به موفقیت برسانید. شما باید با استراتژی های هدفمند، از جمله استفاده از هشتگ های مناسب، همکاری با اینفلوئنسرها و ایجاد محتوای جذاب، به جذب مخاطبان هدف خود بپردازید.

این زمان‌ها معمولاً زمان‌هایی هستند که آقایان در حال استراحت هستند و احتمال بیشتری وجود دارد که توجه آن‌ها به تبلیغات شما جلب شود. بنابراین، انتخاب زمان مناسب برای درج تبلیغات، یکی از عوامل مهم در موفقیت یک کمپین تبلیغاتی است. قبل از اینکه به فکر چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم، باشید؛ حتما باید مخاطبان خود را به خوبی شناسایی کنید.

باید کاری کنید که کاربر، حداقل برای چندثانیه، روی تبلیغ شما توقف کند. برای این‌کار، قرار دادن ویدیو با یک کپشن مختصر، می‌تواند خیلی به شما کمک کند. این مرحله بزرگترین وجه تمایز بین راه‌اندازی تبلیغات در فیسبوک و اینستاگرام است. برای پیشروی تبلیغات در اینستاگرام باید تیک تمام کادرها به غیر از اینستاگرام را بردارید. سعی کنید از یک پیام یکسان و واحد برای تمام افراد استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است اینستاگرام پیام شما را اسپم تشخیص دهد و حسابتان را ببندد. به‌عنوان مثال، در پیامتان از نام او استفاده کنید تا متوجه شود که برای نوشتن این پیام وقت گذاشته‌اید.

    {
  • نوشتن متن در اینستاگرام باید هدفمند باشد و تکنیک های منحصر به فردش را داشته باشد.
  • |}
  • تبلیغات هدفمند با استفاده از داده‌های دقیق کاربران، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا پیام‌های خود را به مخاطبان مناسب برسانند.
  • همچنین، با افزایش تعداد فالوورها و لایک‌ها، احتمال فروش بیشتر نیز افزایش می‌یابد.
  • {
  • به تازگی قابلیت ریلز که شبیه تیک‌تاک است، به اینستاگرام اضافه شده و می‌توان ویدیوهای 15 ثانیه‌ای در آن آپلود کرد.
  • |}
  • با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید تعداد زیادی پست از قبل طراحی کرده و مشخص کنید که هر پست در چه زمانی در فید اینستاگرام شما منتشر شود.
  • {
  • مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
  • |}

هشتگ‌ یکی دیگر از ابزارهای تبلیغات برای جذب مشتری به شمار می‌آید که می‌توانید با کمک آن توجه تعدادِ بیشتری از مخاطبان هدفتان را جلب کنید. با این حال، استفادهٔ نادرست از هشتگ‌های نامربوط باعث شده است که صاحبان کسب‌وکار نسبت به تاثیر آن دودِل باشند. استفاده از اینستاگرام به عنوان یکی از قوی‌ترین ابزارهای تبلیغاتی در سال‌های اخیر شناخته شده است. با توجه به تعداد بالای کاربران این پلتفرم و همچنین امکانات گوناگونی که برای تبلیغات فراهم کرده است، تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند به صورت بسیار موثری به افزایش فروش و شناخت برند کمک کند.

این شامل تعیین مشخصات مخاطبان هدف مانند سن، جنسیت، محل زندگی، علایق و نیاز آنان است. در این مرحله از استراتژی تبلیغات در اینستاگرام، وارد فاز عملیاتی گسترده‌تر می‌شویم. نکته دیگری که خیلی‌ها بعد از برگزاری کمپین‌ها، مسابقات و تبلیغات فراموش می‌کنند و باعث دلسردی مخاطبانشان می‌شوند؛ پاسخگویی مناسب و سریع به کامنت‌های آنهاست. بر اساس آخرین آماری که اینستاگرام داده، روزی 500 میلیون استوری در این پلتفرم منتشر می‌شود. استوری به یکی از اصلی‌ترین بسترها برای تبلیغ به خصوص در بین اینفلوئنسرها تبدیل شده‌است.

این موارد شامل شفافیت دربارۀ هدایا، صداقت و عادلانه بودن قوانین مسابقه است. اگر چه این روش تبلیغ نویسی در اینستاگرام بسیار شایع و اثرگذار است؛ اما ممکن است بعد از اتمام مسابقه تعداد فالوئرهای شما ریزش داشته باشد. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توانید با تولید محتوای جذاب و کاربردی فالوئرهای خود را حفظ کنید. اگر شما تمامی اصول و موارد مورد نیاز برای یک تبلیغ پربازده را رعایت کنید، اما محتوای تبلیغاتی جذابی نداشته باشید، از انجام تبلیغ در اینستاگرام، بازدهی مناسبی نخواهید گرفت.

مخاطبین زمانی ترغیب به خرید می شوند که تحت تاثیر محتوای شما و فضای صفحه تان قرار بگیرند. این تاثیرگذاری زمانی به بهترین شکل ممکن انجام می شود که شما بتوانید رابطه ای دو طرفه و دوستانه با آن ها برقرار کنید. با رعایت این نکات و استراتژی ها، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثر و متناسب با فرهنگ مخاطبان تهیه کنید و به نتایج مطلوب دست یابید.

۵. تبلیغات اینفلوئنسرها (Influencer Marketing)

اگر رقابت برای تبلیغات در حوزه مورد نظر شما زیاد است، هزینه ممکن است بالاتر باشد. اینستاگرام انواع مختلف تبلیغات مانند پست‌های تصویری، ویدئویی، استوری‌ها و آگهی‌های متنی را ارائه می‌دهد، و هر نوع تبلیغ ممکن است هزینه‌های متفاوتی داشته باشد. در تبلیغات خود، باید مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات یا خدمات خود را به وضوح نشان دهید. ارائه اطلاعات دقیق و مفصل در مورد محصولات شما، اعتماد مشتریان را به برند شما افزایش خواهد داد.

یکی از انواع تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغات ربات های اینستاگرامی است. ربات های اینستاگرامی در افزایش فالور و آنفالویابی و حتی لایک سازی و کامنت سازی و دایرکت اتوماتیک و افزایش بازدید های ویدئو ها استفاده می شوند. در این روش تبلیغات اسپانسری اینستاگرام، بر اساس تعداد کلیک و همینطور تعداد بازدید ها، با هر کلیک کاربران و هر ۱۰۰۰ بازدید، محاسبه می شود. اما این تبلیغات گسترده و گروهی در اینستاگرام، آن قدر ها هم ساده نیست و فوت کوزه گری خودش را دارد. شما نمی توانید به این آسانی از آب گل آلود ماهی بگیرید، تا زمانی که روش درست ماهی گیری را بلد نباشید. افزایش ترافیک سایت و بالا رفتن نرخ کلیک از اصلی‌ترین اهداف تبلیغات اینستاگرام به حساب می‌آید.

تبلیغات اینستاگرام یک سرویس پولی است که کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از آن استفاده می‌کنند. در سال 2015، اینستاگرام امکانات و ویژگی‌های لازم برای تبلیغات در این پلتفرم را برای همه مشاغل فراهم کرد و تا سال 2017 یک میلیون تبلیغ‌کننده در این پلتفرم داشت. مثلاً یک ویدیویی را ساخته‌اند و در مورد یک محصولی صحبت می‌کنند، اما پس از گذشت چندماه، هنوز هم برای تبلیغات خود از این ویدیو استفاده می‌کنند. این‌کار، کاملاً اشتباه است، حتی اگر این تبلیغ، برای بار اول یا دوم بازدهی خوبی داشته است، نباید آن را تکرار کرد، یعنی نباید از محتوای تکراری استفاده کرد.

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار و محبوب در کشور ایران به شمار می‌رود، به طوری که فیلتر کردن آن نه‌تنها موجب کاهش مخاطبانش نشد، بلکه به تعداد آن‌ها نیز افزود. تبلیغ در اینستاگرام یکی از روش‌های شناخته شده و پرطرفدار تبلیغات در فضای مجازی به شمار می‌رود. در دنیای دیجیتال امروز، شاید کمتر کسی را پیدا کنید که روزانه حداقل یک بار از اینستاگرام استفاده نکند، به همین دلیل کسب‌وکارهای زیادی برای تبلیغات و جذب مخاطب به این فضا روی آورده‌اند. اینفلوئنسرها کسانی هستند که دنبال‌کنندگان زیادی در اینستاگرام دارند و درمورد موضوعات مختلف (مانند مد، ورزش، سبک زندگی و...) پست می‌گذارند. بهترین روش برای تبلیغ در اینستاگرام انتشار Reels جذاب و جدید می‌باشد.

با تبلیغات آنلاین، از این فرصت استفاده کنید و در برابر مخاطبان کسب‌وکارتان ظاهر شوید. اگر در حال حاضر از تبلیغات در اینستاگرام برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمی کنید، باید بگویم یک فرصت درآمدزایی با سود کلان را از دست داده اید. تبلیغات این امکان را به وجود می آورد که در هر مرحله از کانال ها و قیف تبدیل کمپین های متناسب با آن مرحله را برگزار کنیم. ساده ترین راه برای جلب توجه مخاطبان هدف خود در اینستاگرام ، تبلیغات در صفحه اصلی برنامه است. از تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا برای افزایش کارایی این نوع تبلیغات استفاده کنید. اگر می خواهید از تبلیغات خود نتایج مثبتی بگیرید ، باید در مناسب ترین زمان مناسب ترین مخاطبان را ملاقات کنید.

بسیاری از افراد ادعا می‌کنند دارای پیج‌هایی با فالوورهای بالا و پرتعامل هستند، اما واقعیت این است که تعامل و فعالیت کاربران آن‌ها بسیار کم است. برای جلب توجه الگوریتم اینستاگرام و دیده شدن در اکسپلورر، باید کاربران را به فعالیت و تعامل بیشتری تشویق کرد. برای افزایش دیده شدن خود در اینستاگرام، به تولید محتوای بیشتری بپردازید. پست گذاشتن حداقل یک بار در روز، بهترین راه برای جذب توجه در این پلتفرم است. برندهای معروف مانند TopShop و H&M حداکثر سه بار در روز پست می‌گذارند. با رعایت این نکات و استراتژی های آموزش تبلیغ در اینستاگرام، از قدرت اینفلوئنسرها برای تبلیغات موفق در اینستاگرام استفاده کنید و جایگاه برند خود را بهبود بخشید.

{

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ آموزش نحوه انجام از 0 تا 100

|}

محتوای جذاب و خلاقانه می‌توانند به شما کمک کنند تا بین رقبا برجسته شوید. استفاده از تصاویر و ویدئوهای جذاب، ارائه پیام‌های اثربخش و استفاده از استوری‌های جذاب می‌تواند توجه کاربران را افزایش دهد. تبلیغات اینستاگرام به معنای استفاده از این شبکه اجتماعی برای نمایش و تبلیغ محصولات، خدمات، یا برند‌ها به کاربران آن است. برای مثال، اگر مخاطبان شما اکثراً آقایان هستند، بهتر است تبلیغات خود را در ساعات بعد از ظهر یا در بازه زمانی 12 تا 2 ظهر ارسال کنید.

آیا تصور می کنید که تنها نوجوانان و جوانانی که عکس سلفی می گیرند، کاربران این پلتفرم هستند؟ واقعیت این است که اینستاگرام به مراتب فراتر از این گروه سنی می باشد. باید بدانید که بیشترین درصد کاربران اینستاگرام بین سنین 18 تا 29 سال قرار دارند که حدود 55 درصد از کل کاربران را تشکیل می دهند؛ اما این همه داستان نیست. بعد از این گروه سنی، کاربران بین 30 تا 49 سال با 28 درصد و سپس سایر گروه های سنی، از جمله افراد مسن تر و جوان تر، به این پلتفرم دائما در حال پیوستنند. اگر قصد انجام چنین تبلیغاتی را دارید حتما با مشاورین شایگان در زمینه تبلیغات اینستاگرامی صحبت بفرمایید.

در اینجا شما باید سعی کنید توضیح مختصر و مفیدی را در مورد تصویر یا ویدیوی خود قرار دهید تا کاربر، با کلیت کسب و کار یا محصول شما آشنا شود. پس مهم است که حتماً بررسی کنید که آیا محتوای تبلیغاتی یک پیج زیاد است یا خیر. اگر خیلی زیاد تبلیغ می‌گذارند که گزینه‌ی خوبی برای تبلیغات نیست و باید در پیج‌هایی تبلیغ گذاشت که در طول روز، خیلی کم تبلیغ می‌گذارند. روش‌های مختلفی برای تبلیغات اینستاگرام وجود دارد که هر کدام بازدهی خاص خود را دارد. بسته به شرایط کاری یا طبق سلیقه خود، می‌توانید از این روش‌ها برای تبلیغات استفاده کنید.

پیش از شروع تبلیغات، شناسایی دقیق مخاطبان هدف و علایق آن ها بسیار مهم است. با این اطلاعات، بهترین بستر و طراحی را برای تبلیغات خود انتخاب خواهید کرد. همچنین، با استفاده از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام، عملکرد تبلیغات خود را به دقت بررسی می کنید و بهینه سازی های لازم را انجام دهید.

در این قسمت، دو نکتهٔ اضافی برای اثربخشی بیش‌تر تبلیغات کسب‌وکارهای B2B را بررسی می‌کنیم. توجه کنید که CTA انتخاب‌شده باید با تبلیغ شما مطابقت داشته باشد و کاربران را به صفحهٔ فرود مربوطه هدایت کند. این صفحهٔ فرود باید اطلاعات بیش‌تری در اختیار مخاطب قرار دهد و برای تجربهٔ کاربری خوب در دستگاه‌های مختلف نیز بهینه شده باشد. متنی که در کپشن خود می‌نویسید، باید جامع و مؤثر باشد؛ به‌طوری که به همهٔ سؤالات احتمالی مخاطبان پاسخ دهد و در عین حال، آن‌ها را به خرید محصولات یا استفاده از خدمات کسب‌وکار شما تشویق کند.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
این لینک